Nästan kändis?

Nästan kändis?
så såg ja martin stenmark i stockholm och pernilla wiberg har en syster som bor granne me mig,farfar känner en som har spelat fotboll i polska landslaget
så har jag pernilla wibergs autograf
och så gick simon ax på skidgymnasiet i malung, där ja bor

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Jag har vunnit 100tusen på trisslot'

Jag har sprungit på Lasse Åberg i Nobelhallen när dom skulle ha spelning eller nått och han hälsade inte jag

Jag har gjort så att Lasse åberg inte ska bli rund om magen genom att knýcka 2 st toffefee från Lasse Åbergs lillagodis bord.

Jag smygfilmade Peter Sipen eller vad han heter på westcoasten fast jag fick typ inte en enda bild på han.

Jag har hälsat på Göken = Gubbe med stor mössa som åker på sin cykel och dricker lättöl.

Min morbros tjej har fått erbjudande att fota för slitz

Min morbrors tjejs kompis har fotat för slitz

Jag gjorde så Christoffer aldell inte kunde raila

Jag såg Kristoffer Edwall vinna kexchoklad big air i Sälen inklusive såg jag han köra in i en medelålders gubbe.

Min morfar är bonde.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Detta klår allt!!

1 Min kompis morsa var Europs gruipis!
2 Jag var i Val D' Sere samtidigt som Martin Timmel och hans familj + att ja har åkt i samma buss som han.
3 Jag var släkt med Astrid Lindgren!
4 Pinkat i samma pissoar som Mangnus Uggla!
5 Kommer från samma stad(ort) som radiokomikern Klara Zimmergren!

De Ni!

Nästan kändis?
haha ni är juh inga kändisar, det tar ett år att berätta hur känd jag är ! :P men spela roll
*jag har sett anja persson
*jag har sett ingemar stenmark

Nästan kändis?
Är denna tråd kopierad från moppenet eller är de en kille där som kopierat den härifrån eller är det samma person skrivit tråden på båda ställena?? Fast på den hemsidan valde en av moderatorerna att låsa tråden då den var onödig..

Nästan kändis?
nu jävlar.

Jag har fårr heiki sorsa att betala 16 dollar för en bindning reperation, direkt efter att sverige slog finland i os-finalen. Nämde även detta.

har träffat jussi och låtit honom använda mitt vaxjärn o fil

har snackat skit med ägaren av Vans, och hans dotter under 3 dagar.

har träffat Jon olssons norska filmteam ute när de filmat, sagt åt dem at de måste gå större vilket de gjorde.

Har tävlat o förlorat mot en del bra åkare.

har detunat o vaxat en massa proffs brädor o skidor.

Nästan kändis?
okej jag har frågat en av vakterna som vaktar kungens slott om vi kunde fota dom. och närmare än så närmare kändis kommer man inte. för dom är verkligen inte nära kungen men dom vaktar han och jag tycker verkligen de är en bra distans till att vara kändis å inte. ja håller mig på den nivån alltså!

Nästan kändis?
Jag har suttit i kungens solstol och käkat knäckebröd och lyssnat på mp3 när jag skulle ha stått å vaktat i en jävla vaktkur... visade oxå fel håll till en säposnubbe som hade tappat bort kungens hund.

Nästan kändis?
lets börja.

1.Har sammy carlssons oakley googles (wisdom) som han använde på JOI 2005
2.har sammys oakley handskar som ja fick av han på JOI 2006
3.min kompis fick en puss av michelle parker :D
4.fick 2 armband av michelle
5.fick ett oakley pannband av pep fujas:D
6.min kompis fick schillers pannband som han använde :D:P
7.schiller skrev på mitt pannband :P
8. och massa annat skit

Nästan kändis?
1. jag fick pep fujas googles på JOI2006... NÄSTA ÅR
2. har trängt mej före wester i liftkön
3. jag fick massa chips och jons autograf i pannan och 2 tuggummin av wester på JOI2006
4. TJ försökte skrämma mej på RBBA 2004
5. simon dumont lyfte upp mej på redbull hummern!
6. min kompis står ovanför mej (jibbing89)
7. jag e lite kung i blodet
8. jag såg en rosa limosin i stryn

TUGGA PÅ DOM

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jag har faktiskt vart hemma och myst med adde :) Och jag brukar mysa med tommie wilhelmsson killen som kör sw cork 1440 true mute fast han vill inte gå ut med de i media. De ni.

Nästan kändis?
1. Min bästa kompis farsa har gått i samma klass som Alexander Bard.

2. Min pappa har suttit brevid sångaren i Nordman på ett flygplan (kan även tillägga att han var flygrädd) och en annan gång har han suttit bakam Björn Eriksson (östergötlands landshövding) och i samband med detta kommit på samma bild som honom i tidningen.

3. Har varit med på TV Sälen när de filmade small air tävlingen i lindvallen.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
- min syrras ex var typ släkt med jon olsson.
- hennes kille som hon är ihop med nu har en kusin som sjöng " zlatan låten " ni vet den där ich liebe dich älskar zlatan.han den där lilla killen :P. ja ni fattar nog vilken låt jag menar:P
- har även mockat skit prinsessans madeleines häst. okej, då e man kändis typ... lr.?
- är syrra till min brosa.. haha logiskt. men iaf, han är grym body bulider. uff.
- har fått en slängkyss av munspelsmannen vid t-centralen. så jädrans fränt.^^

Nästan kändis?
haha .. kom på en grejj..

!!min grannes syrra va tillsammans me jon när han bodde i mora!!

!!min klasskompis har rory bushfields goggles å linne efter att hennes granne(slitz modell)som va tillsammans me rory ville att han skulle dom till min klasskompis!!

!!min morfar håller på att bygga den största idrotsdatabasen i sveriges historia!!

nu orkar jag inte fundera ut mer.. men återkommer när jag kommer på resten av grejjer som gör men till en "nästan kändis"!!

Nästan kändis?
det spelar ingen roll.....
har förlorat.. det har dom flesta av oss...
enligt mig är vinnaren han som kallpratat med paris hilton
utan snack!!

Nästan kändis?
men mej slår ni i alla fall inte jag har blivit intervjuad i tv 4 efter att jag hade gjort 720 på skider i nån tävling jag har pratat med andreas håtveit så vafan slå det

Nästan kändis?
Min far sa till hans vänner på college att snowbord alldrig kommer bli nått, bara ni som är så fula tror det...
(detta var innan snowboard kom ut)

(detta va på ett ungefär... kan ju det inte ordagrant :D)

De ni...

Senast redigerad av en moderator:
Nästan kändis?
min kompis morsa har varit med i junior os i konståkning.

där min morbror har sin båt som vi brukar åka vattenskidor efter. där vid den sjön bor sångaren/trummisen i lasse stefans. mycket flott hus måste jag säga. ligger ute vid sjön.

jag har alla i landskrona boys autografer.

jag har thierry henrys, sol cambells, och francesc fabregas autografer på henrys använda matchtröja (arsenal)

jaghar sett dom där digiloo digiley killarna uppträda.

jag har sett mando diao live.

jag såg tomas ravellis tvillingbrorsa i växjö för några år sen. satan vad lika dom är.

när jag var och kollade på min syrras fotbollsmatch tränade carolina klüft på löpbanorna bredvid fotbollsplanen.

min klubbs herrlag (som spelar i div 4 i skåne serien) har mött landskrona boys och förlorade med 10-1

jag är polare med en som är rankad som nr 30 i sverige i pingis.

jag har lirat fotboll med olof mellberg.(på stockholm satdion förra sommaren)

jag har åkt skidor en vecka med jamie pierre i engelberg.

min kusin har tagit silver i em i trupp gymnastik. hon är ihop med en kille som har tagit guld i truppgymnastik.

jag är syssling med jesper rönnbeck.

när jag var på en skate tävling i köpenhamn pratade jag med bucky lasek.

jag åker nu på hans gammla skor.

jag krockade med pk hunder efter ett bigjump i kläppen för ett par år sedan. han lockade ihop min skidor och bad om ursäkt.

jag var med i lilla sportspegeln när dom körde sin skidskola från åre.

jag borde ta hem detta stort

Tillbaka
Topp