ErikAndersson
Ny medlem
Nästan kändis?
MM jag tycker det är dags att utse 2006 års nästan kändis =P !!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
fick du skäll av han vdn för skandia?k_trum sa:Men det här slår ni inte!
Jag känner alla i svenska baseboll landslaget i ungdom och stora
Jag har katat en snö boll på han som är vd för skandia.
Plus att min bästa kompis mamma har gått i samma klass som Per Gesle
Andreas ravelli heter tvillingbrossanv-larsson sa:min kompis morsa har varit med i junior os i konståkning.
där min morbror har sin båt som vi brukar åka vattenskidor efter. där vid den sjön bor sångaren/trummisen i lasse stefans. mycket flott hus måste jag säga. ligger ute vid sjön.
jag har alla i landskrona boys autografer.
jag har thierry henrys, sol cambells, och francesc fabregas autografer på henrys använda matchtröja (arsenal)
jaghar sett dom där digiloo digiley killarna uppträda.
jag har sett mando diao live.
jag såg tomas ravellis tvillingbrorsa i växjö för några år sen. satan vad lika dom är.
när jag var och kollade på min syrras fotbollsmatch tränade carolina klüft på löpbanorna bredvid fotbollsplanen.
min klubbs herrlag (som spelar i div 4 i skåne serien) har mött landskrona boys och förlorade med 10-1
jag är polare med en som är rankad som nr 30 i sverige i pingis.
jag har lirat fotboll med olof mellberg.(på stockholm satdion förra sommaren)
jag har åkt skidor en vecka med jamie pierre i engelberg.
min kusin har tagit silver i em i trupp gymnastik. hon är ihop med en kille som har tagit guld i truppgymnastik.
jag är syssling med jesper rönnbeck.
när jag var på en skate tävling i köpenhamn pratade jag med bucky lasek.
jag åker nu på hans gammla skor.
jag krockade med pk hunder efter ett bigjump i kläppen för ett par år sedan. han lockade ihop min skidor och bad om ursäkt.
jag var med i lilla sportspegeln när dom körde sin skidskola från åre.
jag borde ta hem detta stort
är hon inte din kusin då??nilsson_cork sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
vin diesel e inte me i 2:anflowbrow sa:min kompis kompis känner personligen ven diesel å brian el va han heter från 2fast 2furious....
hehe
peace.out
kan förstå det helvete vad polare du hade!coox16 sa:jah är kompis med 7,56% av freerides medlämmar...
haha där skratta jag ett tagLandahL sa:är hon inte din kusin då??nilsson_cork sa:*min kusins syrra har varit ihop med Jon Olsson
de ni
Fan jävla gangsta familj du har dåsebbe_h sa:1. Min morfar var bland de 5 första att testa pencilin i Sverige.
2. Jag har en statistroll i filmen "Alla älskar alice"
3. Nära bekant med hon som spelar dottern till killen i typ "noll tollerans","livvakterna" och "tredje vågen"
4. Hade ett 10 minuter långt sammtal med Tomas Brolin, Dr Alban och Björn Borg (Jag var iofs så liten typ 12 att jag bara kännde igen Tomas Brolin) Tog bara hans signatur vilket fall.
5. Min före detta klasskompis morsa känner Janne schaffer och tar gratis gitiarr lektioner av han
6. Min polares farsan rymmde från stockholm till malmö när han var fem år ( yepp det vart rikslarm)
7. En polares norske morfar rånade norgers riksbank på 1 040 000 norka kronor, pengarna återfanns aldrig..
Sen kommer jag inte på nått mer, förrutom att farsan när han var liten misstogs för att vara lill-babs son![]()
en snabb fråga, hur många år har du levt, eller är du alltid bara på rätt ställe vid rätt tidpunkt?Gustav sa:*När jag var på Tott i Åre 1982 trodde Magnus Härenstam att jag sade att jag hette "Koftan" när jag sade att jag hette Gustav (vilket jag gör). Detta berodde på alldeles för mycket dregel i munnen i förhållande till munnens volym.
*Jag är släkt med Christer Fuglesang (den svenske astronauten).
*Min mormor har skrivit en lärobok för mandolinelever.
*Min flickväns mammas sambo är kusin med Peter Englund i Svenska Akademin.
*Zubeÿde och Emma Andersson frågade efter eld på festen efter den stora Robinsonfinalen i Kittelfjäll. Samma kväll samtalade jag med en Ö-kändis från dokusåpan "Radio" eller vad det hette.
*En kompis exflickväns storasyster har varit kompis med Linda Rosing. Från detta håll "vet" jag att hon är typ fyra år äldre än vad hon uppger sig vara. Det kan stämma med tanke på hur sliten hon ser ut.
*Jag har växlat några snabba ord med Überbejben Lisa Miskowsky i Hemavan.
*Ätit lunch i samma resaurang samtidigt som Anja Persson i Tärnaby.
*Min kompis Paulas ( http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711 ) släkting har skrivit Shirley Clamp´s "min kärlek".
*Jag har sett Magnus Uggla på flygplatsen i Nice.
*En kompis har krockat (gått in i) med Rickard Wollf på Västerlånggatan i Gamla stan i Stockholm.
*Min Kusin Niklas har varit tillsammans med hon som spelade Sara i teveserien Varuhuset.
*Mammas kompis dejtade någon i The Rolling Stones på den gamla goda tiden.
*En annan av mammas kompisar blev av med oskulden med Ulf Elving från radio. Cirkeln slöts slutligen när jag serverade honom lunch engång när jag sommarjobbade.
*Jag har sagt "tjena Raspen" till Göran Gillinger på toaletten under Iron Maiden-konserten på Hovet 1998.
*Jag har ägt en vattenflaska utslängd i publiken av Phil Anselmo från Pantera.
*Mina gamla grannar har båda två varit med i OS. Frun i familjen har dessutom lyckats vara med tre eller fyra gånger. Som belöning för detta finns hon även avbildad på frimärke.
*Jag har haft han som spelar dragspel vid dansbanan i Lasse Åbergs SOS som musiklärare.
*Jag drack öl med Biffen från "Villa Medusa" i somras.
*Syrran hade han som är tillsammans med kronprinsessan Victoria till bordet på ett bröllop får nått år sedan.
*Jag har haft Bryan Iguchis autograf på en SuperSession-biljett.