Nästan kändis?

Nästan kändis?
KOmmer kanske lite sent in i detta forum men jag traffade sverre liljeqvist igar, i en skidort i Australien! Som sagt detta inlagg kanske kommer lite sent, men nagon maste ju gora en schyst avrundning!

Nästan kändis?
1.Jon olsson lärde mej switch backflip.
2. Wester lärde mej underflip .

De säger väll allt, jag har snackat med dem och dem har lärt mej trick !

Ohojj ! ;)

Nästan kändis?
1. har träffat och åkt skidor med Jon ollson, hans brorsa, Anja Person och några ur puckellandslaget.
2. har hoppat studsmatta när DIF träna fys brevid mej på bosön.
3. Anders lundin har varit på min skola och sjungit!
4.kommer från samma stad som Jenny och sanna kallur.

peace

Nästan kändis?
Men det här slår ni inte!

Jag känner alla i svenska baseboll landslaget i ungdom och stora

Jag har katat en snö boll på han som är vd för skandia.

Plus att min bästa kompis mamma har gått i samma klass som Per Gesle

Senast ändrad:
Nästan kändis?
k_trum sa:
Men det här slår ni inte!

Jag känner alla i svenska baseboll landslaget i ungdom och stora

Jag har katat en snö boll på han som är vd för skandia.

Plus att min bästa kompis mamma har gått i samma klass som Per Gesle
fick du skäll av han vdn för skandia?

Nästan kändis?
v-larsson sa:
min kompis morsa har varit med i junior os i konståkning.

där min morbror har sin båt som vi brukar åka vattenskidor efter. där vid den sjön bor sångaren/trummisen i lasse stefans. mycket flott hus måste jag säga. ligger ute vid sjön.

jag har alla i landskrona boys autografer.

jag har thierry henrys, sol cambells, och francesc fabregas autografer på henrys använda matchtröja (arsenal)

jaghar sett dom där digiloo digiley killarna uppträda.

jag har sett mando diao live.

jag såg tomas ravellis tvillingbrorsa i växjö för några år sen. satan vad lika dom är.

när jag var och kollade på min syrras fotbollsmatch tränade carolina klüft på löpbanorna bredvid fotbollsplanen.

min klubbs herrlag (som spelar i div 4 i skåne serien) har mött landskrona boys och förlorade med 10-1

jag är polare med en som är rankad som nr 30 i sverige i pingis.

jag har lirat fotboll med olof mellberg.(på stockholm satdion förra sommaren)

jag har åkt skidor en vecka med jamie pierre i engelberg.

min kusin har tagit silver i em i trupp gymnastik. hon är ihop med en kille som har tagit guld i truppgymnastik.

jag är syssling med jesper rönnbeck.

när jag var på en skate tävling i köpenhamn pratade jag med bucky lasek.

jag åker nu på hans gammla skor.

jag krockade med pk hunder efter ett bigjump i kläppen för ett par år sedan. han lockade ihop min skidor och bad om ursäkt.

jag var med i lilla sportspegeln när dom körde sin skidskola från åre.

jag borde ta hem detta stort
Andreas ravelli heter tvillingbrossan

Senast ändrad:
Nästan kändis?
men fuck you oakley du kan ju inte va kändis på nått utom å va dig själv de e ju unikt å älska oakley å korv obehärskat

Nästan kändis?
Jag har åkt kabinbana med kungen!!!

Min kompis farfar gick i samma klass som kungen!

mer kmr..

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jag bor nära Per Gessle, han har pratat med mej och sen är min polares morsa arbetskamrat med han. har vart med i teve 2 gånger sen har ja blivit intervjuad i radio 3 gånger:P sen har ja träffat slatan på en restaurang och då fick jag hans autograf.

förra sommaren så hade morsan o farsan bokat ett bord på restaurangen och dom kom 5 minuter försent, gissa vem som hade tagit deras bord? Fredrik Ljungberg

är polare med åsa svennson och tickan carlsson!

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Jag är bäst i sverige i cheerleading.
min kusin är hockey spelaren och b kändisen niklas anger.
jag har hafft en relation med en fotograf som har fottat dom flesta kända svenska ansikten och även jon olsson.
min bror har dissat carolina gynning.
jag har blivit pussad av timbuktu och blivit supt under bordet av backyard babies, och blivit utskrattad av henrik larsson när jag försökte bära en aldeles för stor hund som inte ville gå. haha så jävla pinsamt!

Nästan kändis?
JAG HAR SETT JÖRGEN JÖNSSON NAKEN!! ..när jag va yngre och skulle ta autografer utanför omklädningsrummet!

Har dessutom åkt korglift med Henrik Schyffert och hans barn i klövsjö.

Har skakat hand med Maud Olofson också..haha!

Nästan kändis?
-Min farbror gick i samma klass som Micke Persbrant
-Han har oxå en polare som känner Mats Sundin
-Och jag har vart på samma plats där Timo Pritzel flippade i NWD 6 (Cykelfilm för er som inte vet ;)

Nästan kändis?
1. Jag har legat på samma strand i Australien som Stiffler i American pie,
2. Va me i en puckelpist tävling i chamonix förra året, där bl.a Glen Plake deltog
3. Varit samtidigt på mcdonalds i storlien som Håkan Bråkan
4. Vunnit på Fifa mot Daniel Andersson som nu spelar i Malmö FF=)

Är inte jag kändis så säg=) Riktigt rolig läsning i denna tråd.

Nästan kändis?
Ojoj. Jag har precis insett att jag är jäkligt känd. Läs och beundra (ge mig din adress så skickar jag autograf):

1. Jag har druckit öl med sångaren i Rammstein (på krogen Anchor i Sthlm).

2. Har varit hemma hos Oliver Loftén (Åke i filmatiseringen av Berts dagbok). Han bjöd för övrigt in mig endast för att ragga på min flickvän (man måste ju vara stolt). Han hade en tam Stare som bet mig i fingret.

3. Min kompis har blivit kallad för bög av Mikael Persbrandt.

4. Jag har pratat med Tommy Blom, dvs sångaren i "Tages" och radiopratare i vinyl 107. Detta efter att jag fått i mig ett par öl. Minns därför bara att han ville bli av med mig.

5. Fått en autograf av Regina Lund samma tillfälle som punkt 4.

6. Min mamma kände Eric Clapton under det glada 60-talet (eller var det 70talet)?. Hur som helst har hon brev som han skrivit hemma. (japp det är sant!)

7. Träffade Dileva på onoff-sveavägen och jag nämde att hans konsert på grönan var skoj.

8. Jag kollade Leg på självaste ÖB vid vaktposten på Muskö.

9. Suttit bakom prinsessan Madeleine på bio.

10. Min bror har varit hemma hos Stakka Bo.

11. Brasse Brännström har landställe i närheten av mina föräldrar.

12. Jag har fått spö i basket av Bojan Djordjic. Han gick i min grannklass i högstadiet.

13. Min farmor säger att vi är släktingar till Johan Ankarström. Om det är sant kan jag inte svara på.

14. Jag har Björn Skifs autograf!

15. Thomas Ledin var inneboende hos mina föräldrar på 70-talet.

16. Jag har blivit intevjuad av Aftonbladet och kommit med i tidningen under "en dag på jobbet". Länk kan skickas. Hehehe.

17. Jag var med i Kistas Lokaltidning 1985 när vi hade gårdsfest. Jättestor bild på mig när jag geggade in en varmkorv i käften. Ketchupläppstift och allt.

Där ser ni. Måste ju ligga top 10 på kändislistan i hela världen nästan!

Nästan kändis?
1. Min farfar har blivit inbjuden på middag av englands drottning! (han åt middag med henne också)
2. Min låtsas farmor är konstnär.
3. Jag har varit med i tv 2 ggr
4.Jag har varit med i vi i femman på tv och träffat nanne grönwall och mark levengod.
5.är kompis med sanna tidstrands brorsa, + att jag träffade sanna i vintras.
6.Mammas kompis är kusin med Patrik isaksson, har hans autograf.

Nästan kändis?

Nästan kändis?
1. Min morfar var bland de 5 första att testa pencilin i Sverige.
2. Jag har en statistroll i filmen "Alla älskar alice"
3. Nära bekant med hon som spelar dottern till killen i typ "noll tollerans","livvakterna" och "tredje vågen"
4. Hade ett 10 minuter långt sammtal med Tomas Brolin, Dr Alban och Björn Borg (Jag var iofs så liten typ 12 att jag bara kännde igen Tomas Brolin) Tog bara hans signatur vilket fall.
5. Min före detta klasskompis morsa känner Janne schaffer och tar gratis gitiarr lektioner av han
6. Min polares farsan rymmde från stockholm till malmö när han var fem år ( yepp det vart rikslarm)
7. En polares norske morfar rånade norgers riksbank på 1 040 000 norka kronor, pengarna återfanns aldrig..

Sen kommer jag inte på nått mer, förrutom att farsan när han var liten misstogs för att vara lill-babs son :)

Nästan kändis?
1. Min mamma är kompis med Mikael Persbrandts mamma.

2. Rekomenderat ett par solglasögon åt Nanne Grönwall i skidshopen i Idre. (hon köpte de också)

3. Snackat med Tomas Brolin under TPC i somras. (golf-tävling)

4. Min hamster har rankats som finast i en utställning! ;) (när jag va mindre)

5. Min mormor startade "hurra-grejen" till Kungen 2005

6. Givit bort en klubba till dottern till henne som snackar i studion i fotbolls vm.

7. Suttit vid samma bord som killen som spelar Tzatsiki i Romme

8. Tränat fotboll med Anders Limpar

9. Min kusin var bästa kompis med Stuart Baxters dotter på dagis

10. Klappat Förre AIK:tränarens hund

11. Lyssnat när en polare pratat med Kennedy (fotbollsspelare)

12. Sagt till Clabbe att jag älskar hans dissar i Idol. (mötte han på Stureplan)

13. Sätt min polare trolla för Shaun i Stockholm live.

14. Sen har jag fått en kram av Kaninen på Liseberg ;)

aja lite iaf =P

Senast ändrad:
Nästan kändis?
*Kungen har buttat på mig och mumlade nått (säkert en förbannelse :D ) När ja var i Idre
Ett tag senare åkte han skoter där ja var o sprang runt i snön och yrade

*Jag har varit med i TV4 en gång och så har jag varit med i nån tidning

Killen från TV4 som var hemma hos oss och filmade blev dödad i Afghanistan senare :( R.I.P

Senast ändrad:
Nästan kändis?
1.Min kompis kompis har hånglat med Tanner Hall
2.Min kompis har varit på samma toa som Kurt Olsson
3.Min mammas kompis blev uppraggad av Magnus uggla.
4.Min pappa är två handslag från kungen(därmed är jag tre handslag från kungen.)
5.Jag har bott på samma hotell och ätit av samma citron tårta som bill gates.

Nästan kändis?
sebbe_h sa:
1. Min morfar var bland de 5 första att testa pencilin i Sverige.
2. Jag har en statistroll i filmen "Alla älskar alice"
3. Nära bekant med hon som spelar dottern till killen i typ "noll tollerans","livvakterna" och "tredje vågen"
4. Hade ett 10 minuter långt sammtal med Tomas Brolin, Dr Alban och Björn Borg (Jag var iofs så liten typ 12 att jag bara kännde igen Tomas Brolin) Tog bara hans signatur vilket fall.
5. Min före detta klasskompis morsa känner Janne schaffer och tar gratis gitiarr lektioner av han
6. Min polares farsan rymmde från stockholm till malmö när han var fem år ( yepp det vart rikslarm)
7. En polares norske morfar rånade norgers riksbank på 1 040 000 norka kronor, pengarna återfanns aldrig..

Sen kommer jag inte på nått mer, förrutom att farsan när han var liten misstogs för att vara lill-babs son :)
Fan jävla gangsta familj du har då

Nästan kändis?
jag hjältpe sony i P.O.D att hålla balansen under en hel låt när han stog på staketet framför scenen, jag fick hans svetthandduk som tack =) det var ett antal år sen i stockholm någonstans...

Nästan kändis?
1. ja har fått en kram av djurgårdens maskot på stockholm stadion
2. har fått kram och pris av kajsa bergkvist
3. har pratat lite kort med jon olsson i mobiltelefon
+att man har skakat hand me liseberg-djuret.....de ni;)

lite känd e man ju :)

den här är faan lätt bland dom roligaste trådarna i freerides historia

Nästan kändis?
1. Min kompis bor granne men en tjej som e med i ica reklamen!

2. jag har sjungt med tommy nilson i en konsert.

3. jag ser Lillbabs på Ica varje dag !

Moahhahahaha..Slå de ni !

Nästan kändis?
föresten , jag har kramat Martha :P hahahhahaha o en massa andra i hennes lag.. :D:D o jag har alla deras autografer på en jacka och jag såg dom äta på arlande en gång med :D

Nästan kändis?
Nu jävlar

-Jag har käkat lunch med Henrik Windstedt
-Varit på radion 9 gånger
-Jag jar nummret till Corey Vanulars telefon och hus i Whistler...dit jag är välkommen att bo när som helst
-Sjungit för Dalai Lama i globen
-Indirekt pussat Göranpersson
-Festat med Mona Sahlins son Gustav
-Hört Anna Lindh svära (live)
-Haft konsert med Eva Dahlgren
-Haft konsert med The Real Group
-Mött princessan Victorias pojke Daniel på stan
-Varit på samma restaurang som Lars Frölander
-Varit på samma restaurang som Paulo Roberto (2 ggr)
-Min bror känner Niklas Strömsteds son, som också har varit i mitt rum :O
-Jag har snackat med Lisa Miskovsky
-Varit på NK samtidigt som sköningarna Jonas Gardell och Mark Levengod
-Jag har hälsat på Drottning Silvia
-Sett alla nobel inbjudna ca 4 år
-Min pappas kopmis är en känd operasångare (Gösta)
-Spelat in en CD med Anders Glännmark
-Gått i samma skola som Magnus Uggla
-Varit på samma tåg som Pk Hunder, Henrik och Oscar Harlaut (<---super kändisar)
-Pratat med Jacob Wester, precis som alla andra
-Sett TJ Schiller kissa på parkeringen i åre, samt kommit på honom och avlöstede då ett hårdrocksskrik. hahah
-Gått över övergångsstället samtidigt som den mkt populära politikern Lars Leijonborg
-Tyvärr sett carola ett flertal gånger
-Jobbat på en restaurang där Tomas Di Leva klampade in i köket och bad om kärlek till grönsakerna
-Vunnit biljetter till Pinks och Evanencenses konsterter
-Min kompis har åkt på Jon Olssons EGNA skidor
-Jag har badat med Göran Ragnerstam (skön skådis)
-Gått i samma skola som ovanståndes dotter
-Min katt har det skönaste namnet; Booba (8 år gammal, så tro nu inte att jag är ngn desperat booba fan)
-Min kompis pappa var den första som fick veta att Olof Palme var död
-Min farfar var spion i Tysklad under andra världskriget
-....

Nu orkar jag inte lägga ner mer tid på den här listan.

Bajsout

Nästan kändis?
Gustav sa:
*När jag var på Tott i Åre 1982 trodde Magnus Härenstam att jag sade att jag hette "Koftan" när jag sade att jag hette Gustav (vilket jag gör). Detta berodde på alldeles för mycket dregel i munnen i förhållande till munnens volym.

*Jag är släkt med Christer Fuglesang (den svenske astronauten).

*Min mormor har skrivit en lärobok för mandolinelever.

*Min flickväns mammas sambo är kusin med Peter Englund i Svenska Akademin.

*Zubeÿde och Emma Andersson frågade efter eld på festen efter den stora Robinsonfinalen i Kittelfjäll. Samma kväll samtalade jag med en Ö-kändis från dokusåpan "Radio" eller vad det hette.

*En kompis exflickväns storasyster har varit kompis med Linda Rosing. Från detta håll "vet" jag att hon är typ fyra år äldre än vad hon uppger sig vara. Det kan stämma med tanke på hur sliten hon ser ut.

*Jag har växlat några snabba ord med Überbejben Lisa Miskowsky i Hemavan.

*Ätit lunch i samma resaurang samtidigt som Anja Persson i Tärnaby.

*Min kompis Paulas ( http://www.freeride.nu/member/view.php?id=42711 ) släkting har skrivit Shirley Clamp´s "min kärlek".

*Jag har sett Magnus Uggla på flygplatsen i Nice.

*En kompis har krockat (gått in i) med Rickard Wollf på Västerlånggatan i Gamla stan i Stockholm.

*Min Kusin Niklas har varit tillsammans med hon som spelade Sara i teveserien Varuhuset.

*Mammas kompis dejtade någon i The Rolling Stones på den gamla goda tiden.

*En annan av mammas kompisar blev av med oskulden med Ulf Elving från radio. Cirkeln slöts slutligen när jag serverade honom lunch engång när jag sommarjobbade.

*Jag har sagt "tjena Raspen" till Göran Gillinger på toaletten under Iron Maiden-konserten på Hovet 1998.

*Jag har ägt en vattenflaska utslängd i publiken av Phil Anselmo från Pantera.

*Mina gamla grannar har båda två varit med i OS. Frun i familjen har dessutom lyckats vara med tre eller fyra gånger. Som belöning för detta finns hon även avbildad på frimärke.

*Jag har haft han som spelar dragspel vid dansbanan i Lasse Åbergs SOS som musiklärare.

*Jag drack öl med Biffen från "Villa Medusa" i somras.

*Syrran hade han som är tillsammans med kronprinsessan Victoria till bordet på ett bröllop får nått år sedan.

*Jag har haft Bryan Iguchis autograf på en SuperSession-biljett.
en snabb fråga, hur många år har du levt, eller är du alltid bara på rätt ställe vid rätt tidpunkt?

peace

Tillbaka
Topp