Nästan kändis?

Nästan kändis?
1: min kompis syrra är ihop med tiger woods.
2: min kompis syrra va gift med petter.
3: jon olssons farsa har varit min gympalärare.

varkar ganska otroligt, men det är sanningen :D

Nästan kändis?
Min pappa har träffat J-O Waldner (ärke proffs i ping pong(även känt som bordtennis)) på ett hotell i Kina eller någon annanstans i Asien... OCH så fick ja en signerad asgrym rackett ( som ja visserligen aldrig användt) ;)

slå d ni era låtsas tuffingar.

P.S spelade igenom 007 till gameboy idag...

[Puré]

Senast ändrad:
Nästan kändis?
min mamma känner familjen windstedt... en gång fick jag gratis varm choklad på rautjoxa ;)

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Mej då
1.Min pappa har kommit 5:A i OS i skidor (Handikapp)
2.Min pappa har kommit 3:A i VM i skidor (Handikapp)
3.Jag känner Jon Olssons Föräldrar.
4.Fick ligga på akademiska sjukhuset en vecka för en jävla lekplats.
De ni svårslaget!

Nästan kändis?
Kom på en till
5.Jon Olssons föräldrar frågade mig om jag ville komma på Winter Jam!

Nästan kändis?
Jag bor granne med plannja baskets tränare:D
Jag har en kille på msn som bor granne med mikkey dee´s (trummis i Motörhead) son
Jag har träffat en kille från ett förintelseläger och jag har en bild och autograf från han

Nästan kändis?
Nästan kändis?
Min morbror har vunnit sm guld i kulstötning.
jag har pratat med Sven wollter i sjukstugan i kåbdalis.
min moster känner ludmilla engquist.
jag har träffat tomten.

Coolt va? :P

Nästan kändis?
ghostrider är min 5 männing..:P och ja känner han som äger nordens största husvagn och husbilsfirma + ja har snackat med dahlbäck(äger värdens värsta Vw golf) och min pappa äger en rosa vw bubbla=):P ni som bor i Eskilstuna har nog sätt den...

Nästan kändis?
magnus-96 sa:
Min pappa har träffat J-O Waldner (ärke proffs i ping pong(även känt som bordtennis)) på ett hotell i Kina eller någon annanstans i Asien... OCH så fick ja en signerad asgrym rackett ( som ja visserligen aldrig användt) ;)

slå d ni era låtsas tuffingar.

P.S spelade igenom 007 till gameboy idag...

[Puré]
jag hade J-O waldner som ping.pong tränare under en hel dag när han var i örebro för att spela en cup.. träffade alla från ping-ponglandslaget och har deras autografer på min gamla racket..

Nästan kändis?
Det här slår ni då s*atan i mig inte!

1. Har sjungit för Europas alla ministrar
2. Snackat me Alexander Skarsgård i Mexiko

och nu till det bästa!

3. Har sjungit för Dr. Alban, NYKTER!!!

Nästan kändis?
min kompis flickväns fd dagis fröken var helge fossmos första fru som han senare dödade i badkaret. min kompis flickvän sjöng även på deras bröllop... så de om ni kan :D

Nästan kändis?
Dehär e svårslaget

1.Käkade lunch med Martin Timell och familj på fjällgår´n i ÅRE
2.Spelat korphockey mot Albert Svanberg (SVT killen som alla är trötta på)
3.Träffat Simon från roomservice eller nått sånnt (engelsmannen som är inredare)

Nästan kändis?
mr_senap sa:
min kompis flickväns fd dagis fröken var helge fossmos första fru som han senare dödade i badkaret. min kompis flickvän sjöng även på deras bröllop... så de om ni kan :D
Jag är Kompisen var tjejs dagisfröken blev sönderslagen i badkaret utav Helge fossmo (Pastorn i knutbyförsamlingen)

jag är ännu mer kändis än Mr_senap då ju!

JAcK3_one sa:
haha, nu kommer det svårslagna, men fett pinsamma

har sjungit me darin
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Nästan kändis?
1. jag har ett hemligt språk med jacob wester
2. jag har fått en kram av tommi eronen + har hans autograf
3. jag har skakat hand med marko saaresto
4. jag är en pirat från uranus, hands down!

adios

Nästan kändis?
min kompis bror gick på samma dagis som agnes som vann idol förra året. lr kom hon tvåa?^^ skit samma men de e svårslaget :D

Nästan kändis?
1. Ja känner Jon olssons ex el. ex ex el nåt sånt :P
2. käkat frukost med ett bakfullt the ark!
3. har en morbror som vart på moun everest XD
plus att min mormor körde motorcykel och var flygvärdinna! :P ;)

Nästan kändis?
tipsat 100höjdare om att filma svempa, en göttig snubbe i byn, ideell vakt. Kommer på tv 19mars.

haft anders andersson i estetisk verksamhet(typ drama). (anders från varan-teatern)

sagt hej till sascha utanför dalby-gästis.

haft mailkontakt med larzon i millen. vilket ledde till 4 signerade posters, en för var medlem.

+ att min fassa har gjort tand-avtryck i motorhuven på en opel, inte avsickligt dock

Nästan kändis?
lilldogen sa:
tipsat 100höjdare om att filma svempa, en göttig snubbe i byn, ideell vakt. Kommer på tv 19mars.

haft anders andersson i estetisk verksamhet(typ drama). (anders från varan-teatern)

sagt hej till sascha utanför dalby-gästis.

haft mailkontakt med larzon i millen. vilket ledde till 4 signerade posters, en för var medlem.

+ att min fassa har gjort tand-avtryck i motorhuven på en opel, inte avsickligt dock
tandavtryck i motorhuven på en opel, ihihihiihihihihihihihihihi LMAO.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Jag har åkt hiss med Norges statminister.

Jag har träffat Formel 1 föraren Eddie Irvine (Jaguarteamet) i London

På min gata bor det tre stycken som varit med i vinter OS

Min bästa kompis farsa har varit med i OS

Min farfar har lett en pingismatch mot världsmästaren Ogimura

Basisten i Duran Duran (John Taylor) har kommenterat min frisyr, som han tyckte var kool.

Min kusin har varit med på Lilla Sportspegeln när han gjorde en "Superman" typ samtidigt när Jon Olsson slog igenom.

Min kusin brukade förväxlas med Jon när han var på tävlingar. (Smart kille, fick krama många tjejer)

Min farfar har skitit på samma toa som Hitler i Garmisch...och OS gubben Samaranch har åkt i hanses bil en gång, alltså farfars.

Min pappa har suttit med Prins Bertil och Lilian på flyget från London.

Min mamma lärde sig simma i poolen där de har vattengympa på Lasse Åbergs sällskapsresan.

Min pappa har blivit utskälld av Lemmy Kilmister (sångaren i Motörhead)

Jag har åckså träfat tomten, han härstammade från finland, och har åxå varit med i OS

Min pappa har blivit förhörd av "Her majestys secret service" när han jobbade i Birmingham. (Dom påstog att han uppviglat en folkmassa)

Jag har träffat Jon Olsson (se mina bilder) och lånat ut min spritpenna så halva Åre fick autografer under JOI-06.

Nästan kändis?
1. Jag har stått i samma hiss som Helge Skoog i New York
2. Jag kjänner Hjalle o Heavy
3. Min mamma har suttit brevid Pistvakt-gänget på i ett flygplan

Skulle jag skriva allt skulle jag bli så överlägsen, så det räcker med det här ;D

Tillbaka
Topp