Nästan kändis?

Nästan kändis?
1. Lasse Barhagen har hejat på mig.
2. Dr. Alban gav mig ett vip kort till hans klubb
3. I förrgår såg jag Carolina Gynning.
4. J. Wester har försökt ragga på min flickvän, jag har även varit hemma hos honom. Det var innan han ragga på henne, tur för honom.
5. Har bott hemma hos Harluat.

Nästan kändis?
Vildah sa:
2. Åkte skidor med the beckhams i Killington (USA) Vermont.
Betyder det att:
-De var i Killington samma vecka som dig eller hur definerar du "åkte med"?
-du var deras homeboy och kelade med Brooklyn och lärde David stoppsladdar?
-Ni åkte i samma lift?
-Du kanske tänkte åka till Killington när Beckhams var där?
-Eller du såg på webcamen från Killington och så hade du aftonbladet.se uppe och läste om Beckhams så blandade du ihop de?
-du drömde om skidåkning i Vermont och Viktoria samma natt?
-du blandade ihop det med ha åkt skidor med Bäckmans i Killeberg?

återkom!

Nästan kändis?
Vildah sa:
Dem var där samma dag när jag va där. körde om dem o byte ett par ord med dem ;)
Hm, låt mig gissa:
Vildah - Oh David! You are a great footballplayer. Oh Victoria. You are.... dressed.
David - ....
Vildah - For how long are you staying?
Victoria & David - .....
Pinsam tystnad
Victoria & David - ....

och varpå de "sagt" det sista kör dem iväg?

Nästan kändis?
Bah, Beckhams i Vermont.

JAG åkte i Avasjö (Sverige) Borgafjäll och då pratade jag vid två tillfällen med Staffan Ling. Han var inte lika fåording som när han spelar "Hedlund" i Snowroller. Första gången sa han att någon tappat ett liftkort i liftspåret och då sa jag att det var ett gammalt liftkort från Agnäsbacken som föll ur när jag skulle ta fram kameran. Andra gången sa han att det var dåligt glid och då sa jag väl typ "Ja" eller nåt innan någon annan föreslog att han skulle fråga i uthyrningen om dom kunde valla skidorna åt honom. Det är möjligt att allt avhandlades vid samma tillfälle men jag tycker ändå att det ska räknas som om jag pratade två gånger med Staffan Ling!

Nästan kändis?
1. Carola höll sin arm omkring mig i Sälen når vi tog kort :)
2. Har faktist sett Will Smith
3. Pekat finger åt kungen
4. Jon Olsson skrattade åt mig i italien när jag trillade på skidor..(tror iaf det var han)(han satte kangaroo hela tiden)

Nästan kändis?
1. Min morfar har varit svensk veteran mästare i ping pong dubbel, typ herrar 65+
2. Min mammas kusins kusin har varit trefaldig värdsmästare i nån typ av freeride snowboard för ett par år sen, eva sandelgård heter hon och har en frisersalong i chamonix nu.
3. Nån annan släkting till min mamma bor i norge, och hennes man kom trea i os i curling för ett par år sen
4. Blev intervjuad av gävledala i samband med Exte World Cup i bandy i Ljusdal
5. Syntes i gävldeala när Ljusdal van mot Boltic förra säsongen, när den stora klacken på cirka 15 pers, där jag ingår stog å skrek ihjäl sej efter matchen..

Nästan kändis?
har sett börje salming käka på max i uppsala, min syrra har snackat m några töntar från idol å fått deras autografer på deras skiva, min farbror har vart lärare på samma jumnasium i umeå där daniel lindstöm gick lr så var han daniels lärare kmr ej ihog (daniel lindstöm vann idol 04 lr nät fan d nu va) d ni! mohahaha!

Nästan kändis?
OlaMelin sa:
Vildah sa:
2. Åkte skidor med the beckhams i Killington (USA) Vermont.
Betyder det att:
-De var i Killington samma vecka som dig eller hur definerar du "åkte med"?
-du var deras homeboy och kelade med Brooklyn och lärde David stoppsladdar?
-Ni åkte i samma lift?
-Du kanske tänkte åka till Killington när Beckhams var där?
-Eller du såg på webcamen från Killington och så hade du aftonbladet.se uppe och läste om Beckhams så blandade du ihop de?
-du drömde om skidåkning i Vermont och Viktoria samma natt?
-du blandade ihop det med ha åkt skidor med Bäckmans i Killeberg?

återkom!
Lite komiskt det där med bäckmans i killeberg :P jag bor nämligen i killeberg... coolt va?

Nästan kändis?
1. Jag har snackat med Orlando Bloom på Salvadors flygplats I Brasilien ( har till och med bild på mig brevid honom, ska se om jag hittar den). Detta var I början av Januari 2005, han avslöjade då att dom höll på att spela in Pirates of the Carabian 2. (ursäkta stavning).

2. Har Peter forsbergs autograf.

3. Har varit med på TV på bingolotto.

Beat That !

Senast ändrad:
Nästan kändis?
hehe
1.ja har vunnit låd bils racet i sthlm å dogge dogelito fick åka före oss
2.har spelat me lasse berghagen
3.min farsa har kört rally xD

klå de ni xD

Nästan kändis?
En lärare på min skola cyklar till skolan i skidglasögon och han har en Harley Davidsson, och har festat med kuNgen

min No lärare är släkt med selma lagerlöf

min mammas kusin eller nå skriver låtar till schlagern

jag har spelat golf med peter eriksson (miljöpartiers partiledare, slog längre än han, jädra hockeyswing han har)

Nästan kändis?
Jibberisch,

Mannen på pubben i NY, var han lite feminin? Jag har också träffat en man i NY som påstod att han gjort rösten till Gonzo.
Han var trevlig!

:)
undrar om det var samma man...

Nästan kändis?
ja e ändå grymmast!

den nya kriminal serien som går på svt1 (Höök) e inspelad i mitt hus!
slå det om ni kan !!!!!!;D

ps. vi fick 25000 kr för det ;D ds.

Nästan kändis?
ja o en polare bodde i samma kvarter som grabbarna i Millencolin. vi träffa dom när vi va små, när vi inte fick smaka på deras godis sparkade vi ut allt på gatan, allt slutade i ett äppelkrig som vi förlorade.

tror det e rätt så svårslaget, har några till men orkar ej skriva.

Senast ändrad:
Nästan kändis?
emme-24 sa:
ja e ändå grymmast!

den nya kriminal serien som går på svt1 (Höök) e inspelad i mitt hus!
slå det om ni kan !!!!!!;D

ps. vi fick 25000 kr för det ;D ds.
HAHHAHAH de är ju asskabbigt.. värta bondekojjan..

Nästan kändis?
#Min kompis faster är annika thor (nån författare)
#Min mamma kompis var junior mästare i pingis
#Jag valde vilken kanin e-type skulle klpa på nån djuraffär
#Jag snacka med kaj saccrison (stavning) om hur lång tid nån skidfilm hade tagit och va han skulle göra sen
#Min sysling var me i finnkampen förra året
#Min kompis familj äger tänndalen
#min farafars farfar typ bestämde över den svenskaflottan...typ

Slå det!

Nästan kändis?
egentligen räcker det med: jag bor i tärnaby men ja har lite fler saker:

1: bor granne med jens byggmark och med ingemar stenmarks mamma
2:är ihop med hampus mosessons lillasyster vars farbror(eller morbror, minns inte vilken) är ica-stig
3:har anja pärsons gammla skidor

Nästan kändis?
1 Min farmor är kusin med ingvar oldsberg

2 ja har skakat hand med stefan holm på ica i Karlstad

3 ja har träffat en som är kompis med han som äger billabong

4 ja har sett janne jameson av klädd i några filmer

Nästan kändis?
1. jag såg jacob wester och tj shiller ha en rap tävling i röda i åre
2. jag fick Simon Dumonts vatten flaska.
3. jag har kramat alla i Gladiatorerna.
4. jag fick hjälpa Hans Falen att bära ut hans saker som han hade köpt på nån Peak affär i åre.
5. jag har tagit i 50-Cents hand.

slår ni de så ska ni ha pris!!!!!!

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Men, ge er nu fjollor!
1. Jag har fakriskt orkat sitta på en heel Roger Pontare-konsert, typ "När vindarna viskar mitt naaamn"!
2. Jag krockade med Hendrik Schyffert (komikern, ni vet) på stan!
3. Samma dag mötte jag Mr. Magnus Härenstam (Magnus och Brasse!) i samma stad!
4. Sen har jag faktiskt sett på alpina juniorlandslagets träning!
5. Min pappas farmors kusin eller nåt i den stilen var nån känd författare, inte för att jag vet ett skit om vad den snubben hette, MEN ÄNDÅ!

Klå det hörrni!

Nästan kändis?
Just det, jag glömde nästan, jag körde om Peter Eriksson (Ni vet, den där politikern) i en skidbacke, närmare bestämt i Pullinki, det ni!

Nästan kändis?
redan 1987 fick jag magnus härenstams autograf på sunwing åre, sen har jag träffat gerard depardieu i Sestriere, raggat på Kim Raichlem på UFO point i Las Lenas och klämt DrömhusTherese på brösten på Saxon i Magaluf. Jag har också fått släppa britney spears före mig i kön på six flags i los angeles, och det var innan hon blev flintskallig. Sen har jag träffat en dansk tjomme som ser exakt likadan ut som Maradona, vi var så övertygade om att det var maradona en hel vecka, men vågade inte gå fram till han, sen sista dagen hörde vi han snacka danska. Sen såklart har jag sett den störste av dem alla George Hagi ta en joggingtur i poiana brasov!!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp