Nästan kändis?

Nästan kändis?
min koola lillesyrra har TJ Shillers goggels
hon fick Simon Dumonts bandana på JOI
lillesyrran har kramat: TJ, Simon Dumont å Sammy Carlsson
Jon har skrive atograf på syrrans mojo skider å krama henne
hon e TJs favvotjej

syrran äääger
fast hon e fem år

Nästan kändis?
Nojlas sa:
fredrik_p sa:
hyrt ut pjäxor och skidor till peter jihde ;) (stavningen)
Jag har hyrt ut till Mads Mikkelsen.

Beat that!
Jag har lånat ut skidor till en liten pojke vars mamma är bäst i Sverige på att gå med hund i bana. Typ lydnad. Hon tränar också min mamma. Min hund heter Asta, en kortform av Astrid.
Alltså samma namn som Astrid Lindgren och henne har ni väll ändå hört talas om ?!

Nästan kändis?
KruxeliduX sa:
Nojlas sa:
fredrik_p sa:
hyrt ut pjäxor och skidor till peter jihde ;) (stavningen)
Jag har hyrt ut till Mads Mikkelsen.

Beat that!
Jag har lånat ut skidor till en liten pojke vars mamma är bäst i Sverige på att gå med hund i bana. Typ lydnad. Hon tränar också min mamma. Min hund heter Asta, en kortform av Astrid.
Alltså samma namn som Astrid Lindgren och henne har ni väll ändå hört talas om ?!
hehe lite kul där med felsägningen om sin kära moder.

Nästan kändis?
1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!)

2. jon olsson kommer från mora och jag har sett huset han har bott i.

3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han.

4. har pratat med och kramat Moneybrother..

5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor.

6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv.

7. jag har kramat tre av gladiatorerna när dom var på sold! varav en var atlas.

8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma.

9. jag satt 1 ½ meter ifrån per gessle under moster jam för något år sen.

10. min bästa kompis pappa har festat med jimi hendrix.

11. jag har kramat carola.

12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst.

Nästan kändis?
cocktail sa:
1. jag har sett kungen, stod utanför mitt jobb på gågatan i mora när dom kom med sin bil och skulle inviga ett museum här. (!!!)

3. jag har kallpratat med Promoe efter hans konsert på peace&love förra året. har även bild med mig och han.

5. en gång såg jag victoria svensson som spelar i svenska damlandslaget i fotboll på stadium i sthlm, hon provade fotbollsskor.

6. han victor som är programledare för när och fjärran (han har även varit med i lets dance) satt vid bordet bredvid oss på kaffestugan i mora, han frågade efter vägen till sälen.. sen såg jag reportaget på tv.

8. jag är tremänning med sångaren i hammerfall, och har även träffat hans mamma.

12. en av mina kompisar, som är skidfilmare. det var hans mamma som gifte sig på farmen och jag fick hennes autograf kort därpå! nu känner jag han. och hans mamma har silikonbröst.
10an var ju den grymmaste någonsin!! :O

Nästan kändis?
1. en långsökt släkting från min kusins sida är emil i lönnebergas pappa anton. som också är luffaren i rusmus på luffen etc.
2. min låtsas far sålde arbetskläder till roomservice och malmvägen, jag har darför snott johnnys mobil nr.
3. min farsa var ihop med rednecks gamla sångare när dom var barn.
4. lasse berghagen bodde granne med min farmor förut så jag har fått leksaker av han och min lille bror en ackustisk gitarr.
5. jag har sålt fisk till björn eller om det var benny i abba, samt till påvel rahmels dotter.

kör en update om jag kommer på mer.
puss i ljumsken

Nästan kändis?
Jag har åkt lift med Oskar Sherlin, han sa även SHA till mig på lokalen !

Sen så har Henrik Harlaut sagt snygg trea till mej när jag gjorde en trea på marken!

då var jag bara 8 ! ..

och jag har Jon Olsson's autograf..

sist men inte minst, jag har gjort Hi-Five med Micke Bolmstam efter att han hade gjort dubbel back!

Nästan kändis?
haha det här då!

1. Min pappa känner henrik harlaut och hans pappa (elr åtminstonde hans pappa)
2. min kusin var på nått musik sak som jag inte vet hur det stavas men men hon var på det med Wester himself! dedu!

Kändis Kändis ;P

Nästan kändis?
Min mamma är kompis med christer fuglesang så vi fick komma o kolla på uppskjutningen i höstas, det var festligt

edit: asså jag har träffat honom också om ni inte fattade det

Senast ändrad:
Nästan kändis?
jag har stått i samma liftkö som kungen
varit på ett ställe i spannien sam tidigt som Fares Fares
på reklamen för joi 2006 är två av mina homisar me
o så är ja tremäning(hm,stavas det så?) med sveriges bästa kock

Det var allt jag kom på just nu.

Nästan kändis?
COCKtail sa:

coolt, va e moster jam för nått? xD

Nästan kändis?
min mamma gick i oscars scherlins mammas systers klass lr något dom kännde varandra iaf.

Nästan kändis?
1234joel sa:
COCKtail sa:

coolt, va e moster jam för nått? xD
MONSTER JAM!!
nu kan jag lägga till;

13. min storebrors tjejs moster har varit tillsammans med timbuktus pappa.

Nästan kändis?
1. Min gammelmormor kan köra rulator utan att krascha.
2. Min pappa åker skidor.
3. Min mamma åker skidor.
4. Min kusin kan 180 på skidor.
5. Har varit och kollat JOI, och jag sprang upp på landningen och åkte tefat ner.

Så ni kan juh förstå att ja är en legend, bara att jag är en hemlig legend, som bara jag vet om.

Men nu vet juh ni också, hoppas ni skickar detta vidare. Så jag blir en "riktig" legend.

;)

Nästan kändis?
1. Min mormor lekte med Nils von Dardel när hon var liten.(vet ej hur han stavar men han är iallafall en känd konstnär).

2.Har en signerad Peter Forsberg Colorado Avalange tröja.

3.Har träffat Martin Timell (stavning?:S) flera gånger och han vet vem jag är.

4.Har åkt lift med Vd:n för skistar (kan ej komma på vad han heter).

5. Bor granne med Vd:n för Tele2 (Lars-Johan Jarnheimer)

6.Har en signerad hockeyklubba av Mats Sundin och skakat hand med honom.

7.Har sett Ingemar Stenmark landa med sin helikopter på sin tomt.

8.Har en signerat plast hockeyklubba av Jörgen Jönnson och skakat hand med honom.

9.Har träffat Challe Berglund och spelat hockey med hans son

10.Min farfar var med och grundade TV 8

11.Har varit med på Äntligen Hemma 2 gånger

12.Har spelat i Globen 3 gånger

11.Min farfars far var en väldigt omtyckt och berömd operasångare

12. Min mamma har serverat Magnus Uggla när hon sommarjobbade på gotlandsbåten som tonåring

Senast ändrad:
Nästan kändis?
Min grannes kusins kompis föredetta rumskamrats brors hund är släkt med en akvariefisk som har en släkting som var med i "Hajen"

Nästan kändis?
1 min farmors pappa arbetade för NASA

2 jag har pratat med jacob wester och tj

3 jag ska hoppa studsmatta på skidskytte VM i östersund... för att jag har blivet inbjuden tydligen.. för han som annordnade VM:et läste tidningen om frösön campet

4 sen kom jg inte på nått mer tror jag..

Nästan kändis?
1 min mamma har varit med i landslaget i ultimate!
2 min pappa har spelat och varit med att starta elitserien i innebandy!
3 mitt ex mammas kusin sjunger i bandet blindside :D

Nästan kändis?
COCKtail sa:

*host* myttarN

Nästan kändis?
Bor granne med Mattias Jonsson( spelar i djurgården)
Lagat en barnvagnspunka åt Malin Ewerlöv ( nån friidrottare)
Har sett Musse från yippie ki yay
Träffat skaparen av transformers dotter.
Mammas kusin satt högt upp i vita huset ( Hela vårt kvarter fick sökas innan han fick käka hos oss)
Jag är lidingös bästa sparkcyklist.
En av killarna från filmen ondskan kör komvux på mitt plugg.
Har bajsat frrån ett flertal däckgungor.

Nästan kändis?
Appropå kungen, det här är faktiskt sant. En dag när jag skulle cykla till skolan (förra året) så kom kungen gående med 2 biffiga snubbar och några tanter. Och det är helt sant, självaste kungen var ute och promenerade här i Luleå. Det var i samband med nått skidvm eller nått sånt som var i luleå så var han här, och då skulle han gå och besöka sunderby sjukhus (som förövrigt var europas modernaste sjukhus för nått år sen). Och eftersom jag bor i Sunderbyn så hade jag turen (eller oturen, han såg ond ut) att träffa honom.

Tillbaka
Topp