Y
ytsaio
Guest
Nästan kändis?
shiiiiiit, eheh vA det inte jobbigt ?MEstenberg sa:Jag har fyllt hälften av freerides spotifylista!!!
shiiiiiit, eheh vA det inte jobbigt ?MEstenberg sa:Jag har fyllt hälften av freerides spotifylista!!!
emildysholm sa:1. jag känner magnus uggla
2. jag känner bert ljung
3. mina kusiner är henrik harlaut oscar harlaut
4. jag bor på alnö som henrik zetterberg har stuga på bl.a har jag skrikit foppa till han
5. jag går i samma klass som sanna martinez
6. har fångat en gädda på 3 kilo
ingen klår mej iallafall
hahahaFrinkenstain sa:jag va nästan me i tv men dom klippte bort mig![]()
hahahaE_D sa:hahahaFrinkenstain sa:jag va nästan me i tv men dom klippte bort mig![]()
har också slagits med börjes son :PHatten sa:har slagit börje salmings son i huvudet flera ggr på en hockey match.
har vurpat med cykeln framför en känd fotbolls målvakt(kmrinte ihåg vad han heter)
vafan skrek du foppa till honom för?ytsaio sa:1. jag känner magnus uggla
2. jag känner bert ljung
3. mina kusiner är henrik harlaut oscar harlut
4. jag bor på alnö som henrik zetterberg har stuga på bl.a har jag skrikit foppa till han
5. jag går i samma klass som sanna martinez
6. har fångat en gädda på 3 kilo
ingen klår mej iallafall
Svårt att ta reda på det..Horse-E sa:EugéneFrinkenstain sa:vad heter han då?Horse-E sa:Jag vet vad Henrik Harlaut heter i mellannamn![]()
hahahahBlottarn sa:#1 Jag va på alpingaraget förra året dan innan winter-jam. När man då skulle få autografer så frågade jon vad jag hette. Jag svarade Petter men han skrev Bertil. Efter jon skulle oscar Sherlin skriva och han såg på jon. samma sak hände med wester och dumont. Så jag har fyra posters med Deras autografer där det står: Till Bertil.
#2 Jag har sett Börje Salmings penis i Åre.
Tycker dock inte attt detta är något mot riksbög
eyyyyyyy, jag har också ramlat inför jeppenatooor,..simpyz sa:jag har lyssnat på paulo roberto live
jag har stått ungefär en meter ifrån en av domarna i dansbands kampen.
jag har ramlat inför jeppenator och hans gäng i åre.
jag bor granne med grundaren av ''tiger of sweden''.
jag har ringt till thom8 och pratat med honom.
vet att det är skit häftiga grejer :O
HAHAHAHHorse-E sa:Jag har nothingat* Simon Dumont
*Nothinga: -Hey Simon!
-What?
-NOTHING!!!
hahahahaha!emildysholm sa:HAHAHAHHorse-E sa:Jag har nothingat* Simon Dumont
*Nothinga: -Hey Simon!
-What?
-NOTHING!!!
Haha tror jag kan klå de. Hemma hos mina morsa tror jag min granna har kontakt med jugoslaviska mafian eller något sånt för en dag när jag satt hemma kom de 3 helt nya svarta mercedes med tonade rutor och låg prifis chrome felgar och de gick ut 2 kostym klädda killar ur varje bil men bakot slickat hår, Så kanske coolt ut. kanske bara är jag som sett för mycket film. Men jag vet att grannarna hos fasan är medlemmar i o.g (original gangsters)Kinkan sa:jag har skvätt vatten på en som troligen tillhör den Italienska maffian
slå det