LinusOnTheLine
Medlem
Nästan kändis?
Min bästa kompis lärde sig spela trummor av trummisen i Neverstore! + att min mormors systers man var Gällivares bästa rörmockare! det tar allt!
Jag hade ihop det med en tjej som var släkt med kungen på något vänster. Hennes farmors nån-ting-nånting var piga på slottet och hade ihop det med den dåvarande konungen bakom lykta dörrar. Så hon är en oäkting till royaliteten itself.manneneklund sa:jag är fyr-männing med kronprinsessans kommande barn!
Men det e ju ännu fetare att rickard e vår farbror:O xDRydell_Himself sa:slå det här!
ja har byggt hopp åt niklas olsson och rickard rättö samt martin snellström (cross åkare)
+har åkt niklas olssons bil
+polare med martin
+har rullat framm prins filips gokart på en gokart tävling!!
fast sniffa koakin med tony alva e iofs ballt :P
J*vla turunge :PJtoB sa:Ingen tar denna, Jag har frågat Jill johnsson om autograf samtidigt som hon ammade sitt barn, Detta såg jag inte/tänkte på för stunden men när hon sa att ''det kanske inte var en så bra ide just nu'' så nöjde jag mig med ett handskak och gick därifrån super nöjd!
hahaha har sett Jerry Williams flertalet gånger iklädd röd velourdress på mataffären OCH har suttit axel mot axel med Börje på ett spinningpass, haha han luktade tigerbalsam och man.FinnholmF sa:5. Min pappa har träffat Jerry williams och smokie
6. jag har fått en autograf av Börje Salming
Hörrö, här får bara "nästan kändisar" vara med!Jane6 sa:hahaha har sett Jerry Williams flertalet gånger iklädd röd velourdress på mataffären OCH har suttit axel mot axel med Börje på ett spinningpass, haha han luktade tigerbalsam och man.FinnholmF sa:5. Min pappa har träffat Jerry williams och smokie
Jag gick även i samma skola som Jacob Wester.
baha insta-stardom!
Jag vill ju bara passa inmagnusericsson sa:Hörrö, här får bara "nästan kändisar" vara med!Jane6 sa:hahaha har sett Jerry Williams flertalet gånger iklädd röd velourdress på mataffären OCH har suttit axel mot axel med Börje på ett spinningpass, haha han luktade tigerbalsam och man.FinnholmF sa:5. Min pappa har träffat Jerry williams och smokie
Jag gick även i samma skola som Jacob Wester.
baha insta-stardom!
Den vägde tung!Skidjanne sa:Kan lägga till att jag varit på samma toa som Kajsa Bergkvist i västindinen.
gal1v_olaisen sa:min lärare är syster till "vem var det som kasta" skogsturken !!!!!! (ja du läste rätt)
insane!
okej, du är min hjälte.kBerglund sa:har spelat fotboll och kapat gitarristen i hives!
Fyfan va broderligt med 21 år irad. Riktigt bra jobbat.Foxxi sa:1. har pratat många gånger med Erik Lundberg, tihi
2. har svarat me \"Nuthin\'\" när LJ Strenio frågade \"hey, whatsup?\"
3. familjen har prenumererat på Kalle Anka non-stop i 21 års tid (1987-2008)
4. har gått i samma skola som magnus ugglas son
5. jonna wester går i min parallellklass
fan, ja är ju riktigt känd. Coolt.
RESPEKT!VictorEkman sa:Jag har suttit själv i kabinbanan i Åre med Jon Olsson, Tom Wallisch, Simon Dumont, Alex Achlopy, Chug, TJ Shiller och Colby West.
vad har det kostat er familj ?Foxxi sa:1. har pratat många gånger med Erik Lundberg, tihi
KalleAnka: vi har hållit på i 19 år och tänker inte slutaason sa:vad har det kostat er familj ?Foxxi sa:1. har pratat många gånger med Erik Lundberg, tihi