Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
daamn den är tung!Morino sa:
snackar vi 76,5 cm då eller ?!jeppenator sa:Jag känner en som har ett eget klädmärke och säljer långa hoods.
Är det Edoggo? JAg tror att Jeppe har vunnit nu!jouuhannes sa:snackar vi 76,5 cm då eller ?!jeppenator sa:Jag känner en som har ett eget klädmärke och säljer långa hoods.
Du stavar ju som en 12 åringjustuas sa:* bara min släkt som heter Krecker i sverige! klå de! om jag ska vara ärlig så finns en okänd person i skåne också, med vi kanske är släckt så...
* min pappa är kapten på en svanbåt som roling-stones hyrde en vecka + jag fick deras vattenpistol de hade köpt
* jag har sett marcolio på gottland
* Karolina Klyfft har bott i min stuga i järvsö
* på en släcktings begravning så var Lillbabs där + att min kompis är släckt med henne
* jag har sett Robert Wells tanka i Hummelsta
* min mamma har ridit med Prinsessan Madeleine
* jag kanske är släckt med Ingemar Bergman
* min pappa har suttit bredvid kungen i en bar på e fest!
* jag har åkt bakom martin söderström och linus sjöholm i järvsö bp!
* min farfar ritade en känd elmotor åt abb som finns även idag!
* jag är bland de yngsta i sverige att ha ett konto på avanza! yeeee!
Känner typ hans barn! Eller dom har gått på samma skola som mig. Hans fru har också varit min lärare när jag gick i 6års.FBacklund sa:jag känner thor stöckel (vice klubbdirektör för luleå)
Vad svarade Olsson då?OVesterlund sa:Bump!
Känner typ hans barn! Eller dom har gått på samma skola som mig. Hans fru har också varit min lärare när jag gick i 6års.FBacklund sa:jag känner thor stöckel (vice klubbdirektör för luleå)
Min syrra har åkt lift med Oscar Harlaut (inte helt säker)
Har några kompisar som träffat Jon Olsson, (en kul grej de frågade honom var hur snygg han tyckte Anja Pärson var på en skala 1-10, haha)
Filip och Fredrik har varit en liten bit ifrån min skola och filmat 100 höjdare med Clifton Fexmo! Rätt skön snubbe, han hälsar alltid till mig när man ser honom!
En på min gamla skola har varit med i Wildkids!
Min brorsa har skakat hand med Drottning Silvia!
Vet inte exakt hur det var då jag inte var med, men han ville inte riktigt lämna några kommentarer!FBacklund sa:Vad svarade Olsson då?OVesterlund sa:Bump!
Min syrra har åkt lift med Oscar Harlaut (inte helt säker)
Har några kompisar som träffat Jon Olsson, (en kul grej de frågade honom var hur snygg han tyckte Anja Pärson var på en skala 1-10, haha)
Filip och Fredrik har varit en liten bit ifrån min skola och filmat 100 höjdare med Clifton Fexmo! Rätt skön snubbe, han hälsar alltid till mig när man ser honom!
En på min gamla skola har varit med i Wildkids!
Min brorsa har skakat hand med Drottning Silvia!![]()