need a job/visa to Canada?

• Trådstartare Trådstartare tony72
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

tony72

Guest
Hej! We are looking for Swedes and Norwegians who would like to work in the Canadian Rockies this winter, we have jobs and work visas. Contact us at tony@globalpeoplesolutions.ca

hur många har fått mail av honom? känns lite skam eller något

Senast ändrad:
Hej, I used to live and work in Are, now back home in Alberta and the hills here are having a tough time getting enough people due to the huge oil boom going on. We are looking for on hill staff, ski instructors, food and beverage staff, ticket and lift and a number of hotel and resturant jobs. also looking for a few experience snow cat drivers. igen skam....

Den funkade imorse (las inatt).
Verka som om killen gatt upp i rok. Oljerok?

hej, i guess some of you guys don't want to ski inthe Rockies this winter. For those that do and want a great job I look forward to hearing from you, it is going to be a great season.

HAHAHA Serri..
It would maybe be good to tell people which place it is! ^^

jag fick jobb där nu. lämnade bara ifrån mig kontonr så vart det klart :D

Wippeh sa:
http://www.globalpeoplesolutions.ca/

dom har då en jävligt fungerande hemsida. ;) och vadå oljeboom? den var ju för 40 år sen eller nått
Akkurat det med oljeboom stemmer faktisk... og at visstnok skal være stort behov for arbeidskraft i Canada har jeg også hørt fra annet hold. Dog var det der snakk om IT folk - ikke lifties..hehe
Dessuten er det vel litt tidlig for å kunne si at skiresortene sliter med å finne nok folk...

Men jeg er enig når det gjelder websiden - den ser fishy ut.
I tillegg fant jeg null info på google når jeg søkte på Williams Recruitement eller Tony Williams...

Nei, tror jeg fortsette å finne jobb i Canada på egenhånd :)

Warning!!!

Jag blev lovad ett maskonforar jobb av Tony Williams

Det jobb som jag fick gick ut pa att bara vaggskivor.

Det finns en massa jobb dar borta men manga ar inte bra och det ar battre att hitta ett jobb pa egen hand.

Nar jag sokte jobb i Canada som maskinforare sa var det bara ett samtal jag fick, det samtalet kom fran Dallas TX USA.

Canada ar mycket dyrare i USA, man far ett hotell rum i USA for samma pris som man far ett vandrarhem i Kanada.

Med tanke på diskussionen ovan avråder jag från att nappa på det där.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp