Ner till Valle någon?!

Ner till Valle någon?!
Jag tänker åka ner till val d´isere i månadskiftet feb/mars. Kan bara stanna i 2 veckor men de skulle va fint att kunna dela på hyran me nån under den tiden.
maila: globalstorm@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp