never mind

never mind
Jag och min kompis är intresserade, skall iväg nu men adda mig gärna på msn Marcus_993@hotmail.com så kan vi snackas vid imorgon! =)

never mind
Lägenheten kostar 6000 euro för hela säsongen. 3000 betalar man direkt sedan delas betalningen upp. 1000 euro i deposition ska även betalas! Men klocka tickar, den finns inte kvar allt för länge!

never mind
Tjaaaaaa!
är det fortfarande ledigt? vi e två tjejer som gjort säsonger stanton innan, o nu planerar vi chamonix. vi kommer ner 28 november. =)

never mind
Tjena! Vi är två snowboard åkande töser på 19 år och vi är FETT intresserade! Delar jätte gärna lägenhet vårt motto är "billigt är bra" och "trångt är mysigt"!
SÅ, hur ser de ut på boendefronten hittat ngra roomies än? skriv gärna till oss på lennartus@hotmail.com eller hanna_aman@hotmail.com om de fortfarande finns platser kvar i din lya :)
Ha de fint / Johanna och Hanna

never mind
Tja
Lägg till min msn om det finns en (1) plats kvar. Prioriterar åkning framför pils, och vill bo med likasinnade.
kubakarl@hotmail.com

ha de gött, Kalle

never mind
Hejsan! jag är också en ensam kille som också är påväg till chamonix, har tidigare varit i St Anton och behöver nu boende över säsongen! Hör av dig till daglanneskog@hotmail.com eller Dag Lanneskog på Facebook.

never mind
hej, jag är en tjej på 23 år som letar boende i chaminix. jag är också mer skidsugen än ölsugen...:) maila gärna om det finns en plats kvar på marianneberg1@gmail.com.

ha det gott!!

never mind
Tja!

Skulle vilja veta lite mer om period, läge och lägenheten i allmänhet! Om det fortfarande finns en plats ledig så klart... Allt jag behöver är en soffa, spis och en dusch så klarar jag mig bra :) Skidåkning framför nattliv gäller för min del!

Hör gärna av dig oavsett om det finns ledig plats eller ej så jag vet.
/Niclas

Tillbaka
Topp