never summer

never summer
Det är två grymma snowboards för friåkning.

Titan är nog den styvaste bräda jag känt på och jag tror att man måste åka väldigt hårt och "aktivt" för att gilla den. För rätt person är det en kanonbräda men små lätta jibbers göre sig icke besvär.

Summit är en mer puderinriktad bräda med pintail som ska sjunka ner fint i pudret så att brädan flyter bra. Summit är inte alls lika styv, men den är mer specialiserad på offpist och är inget för den som vill ha en allaroundbräda.

Jag har inte åkt på någon av dem, bara känt och klämt lite.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp