Never

pizzle

Ny medlem
Never
Hoj. Härom veckan köpte jag en helt ny bräda för 1000:-, tyckte att det var ett bra pris oavsett märke osv.. Brädan heter Never Graphite och är 161 cm lång, den har träkärna... så den är någorlunda schyst.

Enda grejen är att jag aldrig har hört talats om märket Never?
Never Summer vet jag vad det är, men den är loggan är helt annorlunda också. Nån som vet vad jag snackar om för brädmärke som kan ge mig sin synpunkt på kvalitet osv?

Never
Jag köpte en precis likadan av en kompis för en tusing. Han hade tydligen vunnit den.
Letade efter lite information om den men hittade inget.

Never
De kränger brädorna på one off. Personligen är jag en smula skeptiskt till att pynta en tusing för en ny bräda... men allt beror ju på hur duktig man är och vilka krav man ställer. Och om one off säljer prylarna kan de ju inte vara hur dåliga som helst.

Never
Vad menar du erol?
En tusenlapp för en bräda är väl inget?
Jag menar..den billigaste i affär går ju på 1700 spänn eller nåt.

Never
Fan, vad det snöar! :D

Jag köpte min på en annons i tidningen.. det var samma här, en gubbe strax över 50 hade vunnit den på nån Siemenstävling. Han åkte förvånande nog inte bräda, så då köpte jag den.

Men blank, kan du säga nåt om den då? Har du åkt på den än, är den schyst?

Never
Tyvärr har jag inte åkt på den än. Tänkte inviga den idag. Men farsan vägrade skjutsa mej till sollentuna o jag orka inte ta tuben.
Men man får väl hoppas att det är nå skit.
Min kompis vann den på nån tävling teknikmagasinet hade typ. Och han sa att dom sagt att den var värd 3000 och uppåt.
Men jag vet inte..

Never
blank:
Det var var gubben sa också.. då kanske det är så. Men aja, om man ringer OneOff å kollar vad de tar för brädan å vad det är för nåt så får man nog bra svar.
Jag tänker inte använda den förrän på sportlovet, så om du testar den innan det får du gäärna höra av dig å dela med dig.

Never
Japp..
Jag tror jag ska åka nångång i veckan eller något. Jag återkommer.
Men, på oneoff`s hemsida har dom bara never transport brädor, och den är inte samma.
Men jag ska kika in i affären..nån gång i veckan.

Never
jo nu e det så här att jag åkte hela förra säsongen på en never bräda jag tyckte den funka utmärkt ! men jag har sökt om info men ej hittat nått ! men åk på den den funkar ju alltid som en latjo bräda!!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp