A
aeriksson
Guest
New Era?
Halloj,Någon som vet nån butik på nätet i sverige som säljer New Era kepsar? 
Förutom Junkyard.se & Gulanstore.se
Förutom Junkyard.se & Gulanstore.se
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
True true..analkrut sa:asså varför inte köpa på hatland? skit samma om det e från sverige en keps med frakt kostar runt 350 kr beroende på modell....
sen e det snabb leverans..
å ingen jag vet har åkt på tull...
danne-e om man ändå är uppe i samma avgift kan man ju köpa på hatland.. finns mycket fetare där
Ok jag hade inte kollat detanalkrut sa:lill rudil:
det kostar ju 250 kr att bli medlem...
svin dyrt ju. :S
Jooo det är sant! vissa new era kepsar passar inte lls.... så om man har köppt en från t.ex hatland så är det lite problem :/Cougah sa:alltså, fördelen med att handla i affär är ju att man kan testa modellen, kan ju vara så att man ser ut som ett grottmongo i kepsen? om man nu bryr sig hur det ser ut, vilket jag gör iaf. Och betala 50-100 kr mer då allt blir lättare om nått är fel spelar väl ingen roll?
det kostar bara att vara VIP medlem, då får man 10% på allt.. annars är det bara 5% på marknadspriset.lill_rudil sa:Ok jag hade inte kollat detanalkrut sa:lill rudil:
det kostar ju 250 kr att bli medlem...
svin dyrt ju. :S![]()
har inte new era kepsar.burtonparadox sa:www.boardstore.se
Jo dom har visst New Era kepsar!thom8 sa:har inte new era kepsar.burtonparadox sa:www.boardstore.se