Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
New-school riders rules!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 103135" data-attributes="member: 36230"><p>Detta stod i en skidtidning 1998 då skidåkningen var på frammarch.</p><p></p><p>"Vecka 4 tillbringade jag i åre med mina polare.</p><p>På väg ner i worldcup-backen stannade vi vid några hopp på vänstra sidan av backen.</p><p>Jag hoppade först och väntade på mina polare. Då ser jag fyra dårar komma efter varandra i en otrolig hastighet ner mot högra sidan av pisten mot ett brant gupp. Plötsligt såg jag hur den första lättade upp mot grantopparna och gjorde en perfekt mute grab. Den andra gjorde samma sak. Den tredje satte ena skidan på den andra skidan och tillbaka. Brutalt! Den fjärde gjorde inget speciellt men nog såg det rätt ut för det. Jag son vanhelgar denna typens skidåkare kunde inget annat göra än att lyfta på hatten, mössan, visa tecknet hang loose och fundera över vilka det kunde varit. Det var bland det vackrare saker jag någonsin sett! Keep jumping!"</p><p></p><p>snacka om tuffa saker....</p><p>tänk om man kunde få se nått så häftigt idag i backarna!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 103135, member: 36230"] Detta stod i en skidtidning 1998 då skidåkningen var på frammarch. "Vecka 4 tillbringade jag i åre med mina polare. På väg ner i worldcup-backen stannade vi vid några hopp på vänstra sidan av backen. Jag hoppade först och väntade på mina polare. Då ser jag fyra dårar komma efter varandra i en otrolig hastighet ner mot högra sidan av pisten mot ett brant gupp. Plötsligt såg jag hur den första lättade upp mot grantopparna och gjorde en perfekt mute grab. Den andra gjorde samma sak. Den tredje satte ena skidan på den andra skidan och tillbaka. Brutalt! Den fjärde gjorde inget speciellt men nog såg det rätt ut för det. Jag son vanhelgar denna typens skidåkare kunde inget annat göra än att lyfta på hatten, mössan, visa tecknet hang loose och fundera över vilka det kunde varit. Det var bland det vackrare saker jag någonsin sett! Keep jumping!" snacka om tuffa saker.... tänk om man kunde få se nått så häftigt idag i backarna!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
New-school riders rules!
Tillbaka
Topp