Ngn i Val d isere nu?

Casey

Ny medlem
Ngn i Val d isere nu?
Hej!

Är det ngn som befinner sig i Val d isere nu, vecka 17? Är nere på jobb i närheten o funderar på att ta några dagar ledigt o åka lite skidor. Hur är det med snö? Hur är vädret?
 
Ngn i Val d isere nu?
Det är mycket snö!! Kom hem där ifrån igår.
Vädret är soligt och varmt!

Ha en trevlig tid i Val d'isere
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp