Ngn som testat Line Opus?

PNyberg sa:
Lite OT men...till er som köpt ett par Opus. Innan ni monterar kan det vara en idé att mäta upp vart ni ska montera. De exemplaren vi har haft har haft lite diff på grafiken. Midsole har vart på -3,5cm ist för -2 som Pollard rekommenderar.
Det er jo veldig On topic da..

Dette er OT: jobber du i morra forresten? tenkte jeg skulle snike meg innom og kjøpe meg en ny hjelm :P

Pillard sa:
Nu vet vi ju dock inte ifall det pirrar rejält i pungen på den här killen när han kör så fort...

Mycket intressant video. I min egen tråd om den optimala skidan för mig har Opus figurerat en del men många som säger att den är rejält mjuk. Självklart är den styvare än EP Pro, men eftersom EP Pro är ren spaghetti så säger det ju inte så mycket.
Tycker att det låter som om det pirrar i pungen iaf ; )

Senast ändrad:
MrLarsen sa:
PNyberg sa:
Lite OT men...till er som köpt ett par Opus. Innan ni monterar kan det vara en idé att mäta upp vart ni ska montera. De exemplaren vi har haft har haft lite diff på grafiken. Midsole har vart på -3,5cm ist för -2 som Pollard rekommenderar.
Det er jo veldig On topic da..

Dette er OT: jobber du i morra forresten? tenkte jeg skulle snike meg innom og kjøpe meg en ny hjelm :P
Jag mätte ut när jag monterade, även om det nu mid sole marken stämde

Hur är Lineskidor rent generellt?

Jag är en tung åkare utan direkt finess i pisten, har blivit varnad för att dom är ganska mjuka.

Opusen ser ut att vara ganska lik DPS 112 med bredd och samtidigt en kort radie så den kan vara ett alterntiv i min bok.

Nån som har erfarenheter? Alt hunnit provåka denna?

Jag är sugen på skidor och vet inte riktigt om jag vill vänta till nästa säsong, men med 90+kg och 186 cm så känns det som att jag vill vänta på en längre alt hitta något annat.

lundatok sa:
Hur är Lineskidor rent generellt?

Jag är en tung åkare utan direkt finess i pisten, har blivit varnad för att dom är ganska mjuka.

Opusen ser ut att vara ganska lik DPS 112 med bredd och samtidigt en kort radie så den kan vara ett alterntiv i min bok.

Nån som har erfarenheter? Alt hunnit provåka denna?

Jag är sugen på skidor och vet inte riktigt om jag vill vänta till nästa säsong, men med 90+kg och 186 cm så känns det som att jag vill vänta på en längre alt hitta något annat.
Du lär väl välja AK JJ 195

Tillbaka
Topp