Mountain_Man
Aktiv medlem
Ni skandinaver kommer hit med fetare skidor än ni orkar bära.
Ju brantare man är desto smalare skidor kan man köra ...
That´s all kids!
/MM
That´s all kids!
/MM
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tummen upp..... Procent är fan nåns straff för något krig någon gång :DVattendroppe sa:Jag är ingenjör, hellre försmäktar jag än att ange lutningar i procent.
Då är du inte ingenjör inom bygg och anläggning iaf.Vattendroppe sa:Jag är ingenjör, hellre försmäktar jag än att ange lutningar i procent.
"lutningar"???Vattendroppe sa:Jag är ingenjör, hellre försmäktar jag än att ange lutningar i procent.ABadHabit sa:Med stor sannolikhet kommer herr Vattendroppe att rita en graf på mobilen, där det framgår vilken längd och bredd man behöver på skidorna för att flyta som en kork i bottenlöst puder. Självklart kommer han ha med alla förekommande lutningar i både ° och %, samt rekommenderad stavlängd till de olika alternativen
Själv är jag så fet (och lat) att jag endast kan åka på skare (med 109 x 190 cm) nuförtiden.
Som filosof hävdar jag att er geometri inte existerar utanför människan.Neoh sa:Som järnvägare anser jag att Promille är bättre...Jag är ingenjör, hellre försmäktar jag än att ange lutningar i procent.
Exakt!Mountain_Man sa:Ju brantare man är desto smalare skidor kan man köra ...
That´s all kids!
/MM
Har uppgraderat till tltsexorFred-o sa:Att droppa runt med tltfemmor och<100mm har ju också sin charm!