Nikolais skidfilm

Nikolais skidfilm
TWINTIPS_4EVER sa:
du är grymt bra jag vill va som dej men jag tror inte att du får spons av k2
Och hur vet du att han inte har spons av K2 får man fråga?
För det första så är filmen från förra säsongen (2005/2006)...kan det möjligen har varit så att nån snubbe från K2 såg honom åka och gillade vad han såg? Därför så börjar sponsen gälla denna säsong. Dessutom så skriver han ju själv "Jag kommer att få spons säsongen 2006/2007 av K2 och SOS".

Lycka till denna säsong Nikolai!

Nikolais skidfilm
du va fett grymm:) men jag har en kompis som sätter typ coork 1080 å backflip sw backflip massa snurrar å sånt:) tror ni han kan få spons av k2 då?

Nikolais skidfilm
Nice, d e inte utan att man blir avis.. D e sjukt mycke coolare att jibba än att gå på hudar (tyvärr sträcker sig min talang till att gå halva dan uppför för att senare åka 1 timma nerför)...

Jävligt nice iaf!

Hang loose!

Nikolais skidfilm
P_to_da_G sa:
du va fett grymm:) men jag har en kompis som sätter typ coork 1080 å backflip sw backflip massa snurrar å sånt:) tror ni han kan få spons av k2 då?
gör en liten film där killen kör o visar upp sina skillz sen skickar ni den till lite olika företag som ni skullle vilja ha spons av.. då får dom kanske upp ögonen o ser vem du är..

btw : TUNG ÄRU NIKKO ! ^ lycka till

Nikolais skidfilm
Det finns 2 slags Skidåkare

Den första är han som skiter i hur han ser ut när han kör och har roligt och är ödmjuk och inte skryter om sin spons utan pushar på sina Skidvänner att våga mer och osv..

Sen finns det snubben som Gråter om han inte får det han vill ha typ Nyaste Byxorna och coolaste jackan som som Skryter järnet om sin B-spons... och kissar på dom som är sämre! Vart är skidvärlden påväg.....

Nikolais skidfilm
OneOfThePublicEnemys sa:
Det finns 2 slags Skidåkare

Den första är han som skiter i hur han ser ut när han kör och har roligt och är ödmjuk och inte skryter om sin spons utan pushar på sina Skidvänner att våga mer och osv..

Sen finns det snubben som Gråter om han inte får det han vill ha typ Nyaste Byxorna och coolaste jackan som som Skryter järnet om sin B-spons... och kissar på dom som är sämre! Vart är skidvärlden påväg.....
sen finns det dom som är avundsjuka på nikolai och det enda han kan göra för att behålla sin heder är att snacka skit om han.

Nikolais skidfilm
jeppenator sa:
okej.. du är fan sjuk. snälla satsa seriöst på jibbing när du ha sån talang!;)

lycka till me åkningen i fortsättningen.

Känns lite surt å bli stenhårt ägd av en 13 åring xD haha
No hard feelings, men niko var 12 på den där filmen ;)

Nikolais skidfilm
yehhh

btw, dra upp googlesarna på din visningsbild på profilen, du ser ut som en anka ungefär

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp