Ninja dödar porrskådisar, finn ett fel!

• Trådstartare Trådstartare Deleted member 80259
  • Start datum Start datum
Nu ser jag att Ola varit framme och ändrat rubriken från "Ninjabög dödar porrskådisar, finn ett fel!" till "Ninja dödar porrskådisar, finn ett fel!". Det är väl OK men nu var det faktiskt så att Steven ÄR pay'd to be gay'd, alltså verksam inom den homosexuella scenen... så det var inget nedlåtande alls från min sida nu då utan bara ett förtydligande om vad för ninja vi hade att göra med. :cool:

martindahmartin sa:
hyllengren sa:
hahaha, sådär får man väl för fan inte göra!
haha spela roll, epic iallafall! :D men vadfan spelar de in för porr om de har samurajsvärd som rekvisita!?
Kan man verkligen undra, dom kanske testade svärdslukeri från motsatt håll :|

Senast redigerad av en moderator:
felix sa:
Nu ser jag att Ola varit framme och ändrat rubriken från "Ninjabög dödar porrskådisar, finn ett fel!" till "Ninja dödar porrskådisar, finn ett fel!". Det är väl OK men nu var det faktiskt så att Steven ÄR pay'd to be gay'd, alltså verksam inom den homosexuella scenen... så det var inget nedlåtande alls från min sida nu då utan bara ett förtydligande om vad för ninja vi hade att göra med. :cool:
Nej det var jag. Skulle PM:at dig om det, men min norska internettuppkoppling håller samma klass som det norska vägnätet... :lol:

Btw, fick ett rätt gott skratt när jag såg sista bilden efter att ha läst expressens artikel...

Tillbaka
Topp