NITRO fate lr BURTON troop??

hanna07

Ny medlem
Hej!
Jag funderar på att köpa antingen en Nitro fate eller mystique (tjejbrädor) Eller Burton troop.

Är det någon som åker någon av dom eller testa flera, skulle jag gärna vilja höra vad ni tycker om dom!!!?

Jag har åkt i ca 5 år så vill inte ha en för lättåkt bräda (hört att mystique är mer lättåkt än fate..)
Sen är ju itne parken där jag håller till mest, men även att hoppa kommer väl snart!

Funderar med på BURTON FEATHER fast fått för mig att den är hysfat lättåkt och inte så styv (jag är 17 år,170 cm väger 65 kg) så behöver nog en ganska styv bräda.

hjälp tack =)

Kör själv på en Toop. Gillar den skarp den är lätt och lätt åkt i bland till och med för lätt då den är mjuk. Perfekt på vårkanten om man ska köra slaskiga hopp o rails o leka lite. Men desto sämre nu när det bara är is överallt.
Har även en Nitro bräda en Black Widow, vet ej om den finns i Sverige, men det är en av de styvaste tjej brädorna. Så det är ju helt klart en smak fråga om man vill ha en hård el mjuk. Tänker du mest köra i svenska isiga pister är ju en hårdare att föredra.
Lycka till

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp