v_gurra
Medlem
Nitro Slash, någon som testat?
Hej jag funderar på att köpa en Nitro Slash, en riktig pudermaskin. Men jag funderar på hur den går i annat än i puder, typ i pisten eller bara freeride i dålig snö förhållanden.
En bra recension från någon här eller annat ställe vore nice.
Jag är annars inne lite på en Burton Malolo eller K2 Gyrator, likheter och skillnader? Eller skulle ni säga att det är Fish som är mer lik Slash?
Cheers
En bra recension från någon här eller annat ställe vore nice.
Jag är annars inne lite på en Burton Malolo eller K2 Gyrator, likheter och skillnader? Eller skulle ni säga att det är Fish som är mer lik Slash?
Cheers