Nitro t1

jibbmaister

Ny medlem
Nitro t1
Hallå!
Snart så är det vinter på riktigt och då måste man ju ha en ny snowboard!

jag har kollat runt lite, och jag tycker burton seven, forum destroyer, och nitro t1 verkar som trevliga brädor. Men ang. t1an, vet någon vart (gärna i stockholmsområdet)
man kan klämma lite och kanske köpa den, och vad den kostar?

Nitro t1
Tja, Har själv köpt Nitro T1 den blåa på 149 cm förra veckan. Har tyvärr inte testat brädan ännu pga. att det e en julklapp som nu ligger inslagen =/. Men har ju fått sett, känt o klämt på den =P. Kan säga att det verkar som bra grejjer, och sjukt snygg e den. Flexet är lite mer än medium. Köpte min för 4499:- då fick jag brädan och ett par nitro comando bindningar, beställde den via internet på www.oneoff.se ... Har hört mycket gott om T1 brädorna så jag känner mig väldigt säker på att jag kommer bli nöjd med mitt köp. T1 e mest till för park, så åker du inte park någonting så ska fundera på någon annan tycker i alla fall jag. Köp Nitro T1 det är mitt tips!!! ;)... Och oneoff ska finnas i sthlm. Gå in på deras hemsida så ser du gatu addressen. Peace!

Nitro t1
ja jag har köpt en nu - är också sjukt nöjd med den.. fasst jag köpte ett pat flowbindningar till.

jag åker ju mest i parken så det blir nog sofft. peys.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp