eddievarnamnet
Ny medlem
nitro t2?!
hallå, jag har letat efter nitro t2 brädan men jag kan inte hitta den någonstans i sverige, och det kostar väl mycket att få den skickad från usa ?
det är denna jag menar, http://www.milosport.com/NITRO_T2_SNOWBOARD_p48173.htm
och någon som har brädan , vad tycker ni om den?
det är denna jag menar, http://www.milosport.com/NITRO_T2_SNOWBOARD_p48173.htm
och någon som har brädan , vad tycker ni om den?