Nöjd som tusan!

whitetrash1

Ny medlem
Nöjd som tusan!
Fick hem brädan ifrån Boardstore.se idag, jäklar vad nöjd jag är. Och vilka priser boardstore.se har! dock synd att dom inte kunde göra ett billigare pris på Burton jussi =/

Nöjd som tusan!
Köpte du jussi brädan??

Du ska möjligtvis inte åka snart så man kan få en recension på brädan. Men jag köper förmodligen en annan bräda i år då jag får lite bättre priser..

..men recensera gärna!!!

Nöjd som tusan!
Jag tycker att det är svårt att veta vad du är nöjd med.

Är det själva brädan? Det framgår inte vad du köpt för bräda, även om du nämner Burton Jussi. Jag vet dock inte om du lät bli att köpa den på grund av att du inte fick ett tillräckligt bra pris eller om du köpte den ändå eller om du köpte någon annan.

Är det priset, jag vet inte om du menar att boardstore.se har låga priser eller höga? Förmodligen menar du att de har låga priser, men det framgår inte jättetydligt.

Det kanske är leveranstiden du är nöjd med, jag vet inte.

Berätta för oss, ditt inlägg lämnar en massa frågetecken efter sig.

Nöjd som tusan!
ja. Vad är det egentligen du är nöjd med?? Och om det är just brädan du är nöjd med, hur kan du vara så säker på det? Vart bor du som har hunnit åka på den redan i så fall!?

/fundersam

Nöjd som tusan!
aa vad är du egentligen nöjd med?

är det boardstore och dess priser/kundservice?
eller är det brädan du köpte du är nöjd med?

i ett forum ska det diskuteras, lite svårt att diskutera om det inte finns ngt ämne att diskutera :D

Nöjd som tusan!
att han tog sig mod att beställa en bräda.
trodde han skulle få en målarhink men fick en bräda som han beställde...
idiotinlägg brukar sådana klassas som...

Nöjd som tusan!
det kanske är en reklam kampanj från boardstore.se.
kanske vill framföra att det finns en sån sida som säljer brädor elr nått// erik

Tillbaka
Topp