Pizzaaugust sa:
Monis sa:
Jag går KTH nu och nollas as we speak. Där är det 2 veckors intensiv nollning, vi tvingas ha på oss nollekeps och göra som våra faddrar beordrar oss. Vi marscherar runt och sjunger, leker lekar och spexar. Idag var vi på tekniska museet och lekte lekar hela eftermiddagen.
Som nolla måste jag följa maskinsektionens nollelag som finns skrivet på ett kort som jag alltid måste bära med mig!
Nollelagen
Nollan stave och packe sig efter nedanstående scrippte:
§1 Nollan är av noll och intet värde
§2 Nollan är schlemmig och wydrog. nollan torde städse hålla sitt encelliga tankerudiment denne är en inkarnakation av allting lågt, vidrigt och djävligt, huggormars och bacilliskers avföda och endast tack vare ädelsinnige Osquars storsinthet tillåtes existens med sin stinkande protoplasma
§3 Nollan skall, för att i någon mån hålla samman sin stinkade protoplasma, ständigt bära vinröd skärmkeps, med bennämning nolleskärm, på vilken anbringas väl synlig namnskylt. Dessutom bäres ovillkorligen nollekort och ytterligare dessutom denne scrippta.
så fortsätter det 12 paragrafer:P
Sånt är roligt, att supa ner stackars 16 åringar i en park och bara förnedra är bara så sjukt töntigt, fjortisaktigt och inte minst sjukt jävla elakt!
Ett exampel på vad ni får göra då?
Än så länge har vi inte fått några uppdrag! Men det kommer!
Hittils leker vi massa, spexar runt och sjunger sjukt jävla mycket. När vi sjunger sjunger vi ganska speciella sånger:P
typ: "jag vill börja gasqua, var fan e min flaska, vem i HELVETE stal min butelj?"
Varje gång vi äter måste vi sjunga en norsk jävla visa:P
Sen måste vi alltid ha på oss en rödkeps, och tilltalas som nolla. Vi får heller inte något med något annat rött att göra, typ röda kläder eller tomater!