Nordica Bushywayne 2014

Nordica Bushywayne 2014
Tjenare,

Är det någon som vet om Nordicas Bushywayne 2014 kommer till Sverige iår?
Alt vet om de går att köpa online i staterna?

Kommer lätt bli årets skida...

Nordica Bushywayne 2014
Den har ju funnits rätt länge fast under namnet raddict...så ingen.nyhet....tyvärr.
Med det sagt så lär den komma till Sverige.

Nordica Bushywayne 2014
PNyberg sa:
Den har ju funnits rätt länge fast under namnet raddict...så ingen.nyhet....tyvärr.
Stämmer säkert men hur vet du det?
Bushywayne och Nordica lanserar den ju som en skida med nya egenskaper. Bluffar de?

Nordica Bushywayne 2014
erik_lagg sa:
PNyberg sa:
Bushywayne och Nordica lanserar den ju som en skida med nya egenskaper. Bluffar de?
Såg måtten och shapen och drog en slutsats om att det är samma som Raddict. Felxet kan ha blivit moddat...men styvare tail (intressant)? Det är redan en raddict styv skida.

Nordica Bushywayne 2014
PNyberg sa:
erik_lagg sa:
PNyberg sa:
Såg måtten och shapen och drog en slutsats om att det är samma som Raddict. Felxet kan ha blivit moddat...men styvare tail (intressant)? Det är redan en raddict styv skida.
Min poäng, skidan i sig är styv som den är. Varför göra den styvare? Dom få åk jag gjort på mina så kändes knappt slalom(tävlingsåkarnas) vallarna som byggts upp på sockersnön...

Nordica Bushywayne 2014
Som jag fattade det när jag snackade med Nordicasnubbarna på Swesport och ISPO är Bushywayne samma skida som Radict rakt igenom men med ny grafik och att de promotar den som Rory Bushfields promodel.
Meeen, jag kan ha missat något. De hade inte med den till någondera mässan (megadepp) så om den är styvare i tailen än Radict vet jag faktiskt inte.

Men snygg är den :)

Nordica Bushywayne 2014
Får forska lite i vad skillnaden är mellan den och Radict förutom den styvare tailen.
Enligt recentionerna som redan kommit har den presterat väldigt bra.

Vad tror vi föresten priset kommer landa på? Jag säger 7479 kr...

Tillbaka
Topp