Kalleanderstedt
Ny medlem
norge i sommar ?
vart ska man till norge i sommar , med en bra park ?:D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Juvass och Stryn ligger nära varandra så om ni vill testa ett par olika borde ni välja detta. Tror inte dte finns något alternativ på sommaren i området kring fonna7Bergen?pnntus sa:Har samma fråga på ett ungefär. Jag och en kompis tänkte bila till norge och vara där cirka en vecka. Vi har ju möjligheten att åka runt en del så vad rekomenderas???:D![]()
Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dockfelix sa:Den här parken ligger i Oslo...
http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/X/J/B/PIX-XJBQTR.jpg
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
kan va nog inte så seriös grabben!!Carl-Jan sa:Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dockfelix sa:Den här parken ligger i Oslo...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:Mvh
hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...albinnystrom sa:kan va nog inte så seriös grabben!!Carl-Jan sa:Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dockfelix sa:Den här parken ligger i Oslo...
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:Mvh
suck...Carl-Jan sa:hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...albinnystrom sa:kan va nog inte så seriös grabben!!Carl-Jan sa:Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dockMvh
Men åk till Juvass det är fint där!![]()
kommer de vara nåt steepstore camp eller va de hette i år igen eller?jeppenator sa:Var i juvass förra året! Svinbra park, thats it, inget bra väder hade vi, ingen kul camping, avgift varje dag för att komma upp till backen och 300 norsa för parkpass! Känns därför. Kul att prova mågot nytt i år? Hört att fonna skall vara sjukt värt?
Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.Carl-Jan sa:hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...albinnystrom sa:kan va nog inte så seriös grabben!!Carl-Jan sa:Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dockMvh
Jag tror stark och hoppas verkligen att Carl-Jan var ironisk han med!!!!v-larsson sa:Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.Carl-Jan sa:hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...albinnystrom sa:kan va nog inte så seriös grabben!!
Vad har det med tråden att göra? Btw är jag ingen han så att säga osv, HEHEHEH-flickkönad så att sägav-larsson sa:Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.Carl-Jan sa:hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...albinnystrom sa:kan va nog inte så seriös grabben!!
Jag ska dit i övermorgonCarl-Jan sa:Vad har det med tråden att göra? Btw är jag ingen han så att säga osv, HEHEHEH-flickkönad så att sägav-larsson sa:Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.Carl-Jan sa:hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...
Åk till Juvass, rolig åkning och mycket snö,