norge i sommar ?

norge i sommar ?
Stryn har ingen bra park men hela det berget är en enda stor lekplats, massor av olika naturliga hopp och från i till pisten osv. Kanske den roligaste åkningen jag någonsin haft. Blir dock juvass för min del i Sommar.

norge i sommar ?
Har samma fråga på ett ungefär. Jag och en kompis tänkte bila till norge och vara där cirka en vecka. Vi har ju möjligheten att åka runt en del så vad rekomenderas???:D:rolleyes:

norge i sommar ?
pnntus sa:
Har samma fråga på ett ungefär. Jag och en kompis tänkte bila till norge och vara där cirka en vecka. Vi har ju möjligheten att åka runt en del så vad rekomenderas???:D:rolleyes:
Juvass och Stryn ligger nära varandra så om ni vill testa ett par olika borde ni välja detta. Tror inte dte finns något alternativ på sommaren i området kring fonna7Bergen?

norge i sommar ?
Var i juvass förra året! Svinbra park, thats it, inget bra väder hade vi, ingen kul camping, avgift varje dag för att komma upp till backen och 300 norsa för parkpass! Känns därför. Kul att prova mågot nytt i år? Hört att fonna skall vara sjukt värt?

norge i sommar ?
jeppenator har inte ni haft något camp i juvass typ tidigare?
det är skit många som mig som vill till fonna i sommar ni skulle ha styrt upp något till sommaren!! :)
men ni får göra det till nästa år!!

norge i sommar ?
Var i Stryn i sommras, ingen vidare park men grym åkning i övrigt och en sjukt chill camping. Hade oväntat nog bluebird varje dag också vilket ju inte var helt fel :D

norge i sommar ?
Den här parken ligger i Oslo...

PIX-XJBQTR.jpg

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Senast redigerad av en moderator:
norge i sommar ?
felix sa:

http://static.beta.pixgallery.com/images/detail/X/J/B/PIX-XJBQTR.jpg

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dock :) Mvh

norge i sommar ?
Carl-Jan sa:
felix sa:

Han menade såklart snowpark! Med hopp och boxar och andra hinder. Rolig misstolkning dock :) Mvh
kan va nog inte så seriös grabben!!

norge i sommar ?
albinnystrom sa:
Carl-Jan sa:
felix sa:

hur skulle jag kunna veta de? inte så att jag kan läsa hans tankar...

Men åk till Juvass det är fint där! :)

norge i sommar ?
jeppenator sa:
Var i juvass förra året! Svinbra park, thats it, inget bra väder hade vi, ingen kul camping, avgift varje dag för att komma upp till backen och 300 norsa för parkpass! Känns därför. Kul att prova mågot nytt i år? Hört att fonna skall vara sjukt värt?
kommer de vara nåt steepstore camp eller va de hette i år igen eller?

norge i sommar ?
norge i sommar ?
norge i sommar ?
v-larsson sa:
Carl-Jan sa:
albinnystrom sa:

Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.
Vad har det med tråden att göra? Btw är jag ingen han så att säga osv, HEHEHEH-flickkönad så att säga

Åk till Juvass, rolig åkning och mycket snö,

norge i sommar ?
Carl-Jan sa:
v-larsson sa:
Carl-Jan sa:

Det du saknar är nog inte förmågan att läsa tankar... Humor vännen, humor.
Vad har det med tråden att göra? Btw är jag ingen han så att säga osv, HEHEHEH-flickkönad så att säga

Åk till Juvass, rolig åkning och mycket snö,
Jag ska dit i övermorgon:) Hoppas det är fett.

Tillbaka
Topp