O ottoalm Ny medlem 2009-02-05 Norröna, Whiteout? #1 Vad är det för skillnad på Norröna och Whiteout, äger Norröna Whiteout?
L Lee-nus Aktiv medlem 2009-02-05 Norröna, Whiteout? #2 skillnaden är väl uppenbar? det räcker ju med att titta på kläderna. och om jag inte missminner mig är whiteout ett dotterbolag till norröna.
skillnaden är väl uppenbar? det räcker ju med att titta på kläderna. och om jag inte missminner mig är whiteout ett dotterbolag till norröna.
O ottoalm Ny medlem 2009-02-05 Norröna, Whiteout? #3 Okej, fel formulerat av mig, skillnaden vet jag redan. Undrade bara om de hör ihop på något sätt. Och nu vet jag, tack för svaret
Okej, fel formulerat av mig, skillnaden vet jag redan. Undrade bara om de hör ihop på något sätt. Och nu vet jag, tack för svaret
SSyk Ny medlem 2009-02-05 Norröna, Whiteout? #4 Jag vet i alla fall så mycket att de passar ihop rent fyfiskt. Det går att zippa ihop jackor och byxor från båda märkena.
Jag vet i alla fall så mycket att de passar ihop rent fyfiskt. Det går att zippa ihop jackor och byxor från båda märkena.