Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
edit: Hint till sexan...AdrenalineJunkie sa:r0binS
har du kollat HELA sidan?
ansträng dig inte, om du inte har tålamod att komma förbi ettan så är det nog inte ett spel för dig...Adammmmmmmmmmmmmmmm sa:hur gör man på level 1?
Satt 3 dagar med en level! Så tålamod....Adammmmmmmmmmmmmmmm sa:om dörren är stängd så kan man ju inte komma förbi den´JU ! NUTS
good for u! Keep it up!Adammmmmmmmmmmmmmmm sa:hahahah jag klarade den utan hjälp
haha moderatAdrenalineJunkie sa:Skulle någon moderat kunna ta bort deespin:s inlägg? förstör spelet....
samma här hur?s-w sa:haha moderatAdrenalineJunkie sa:Skulle någon moderat kunna ta bort deespin:s inlägg? förstör spelet....fastnade på 4an, har löst ut koden. men förstår inte hur jag ska placera ut de jag har fått fram in i användarnamn / pw
Om du fått fram koden är det bara dela upp den i två delar... inga stora bokstäver... har för mig att denna level är lite buggad, man kan skriva rätt kod och få upp rutan igen! Skriv då bara en gång till!s-w sa:haha moderatAdrenalineJunkie sa:Skulle någon moderat kunna ta bort deespin:s inlägg? förstör spelet....fastnade på 4an, har löst ut koden. men förstår inte hur jag ska placera ut de jag har fått fram in i användarnamn / pw
kontrollen, knappen längsfram till vänster (från bilden sett) nån av knapparna iaf.freerajdarn_39 sa:vart ska man skriva in si... so... nånstans på 5:an