Nu har alla filmer blivit sedda. komentarer!

Doggystyle

Medlem
Ja, vad tycker ni om filmerna och hur dom blev placerade? Jag tycker lätt att Sveriges bidrag kunde komma lite högre upp iallafall. Typ före Canada. Vad tycker ni om allt?
Ös på

för er som inte är med... www.josupersessions.com

Jag tycker att bedömningen va grymt bra. Tycker inte att Sverige borde vara över Canada. Jag gillade inte Sveriges inledning. Norway och Europe va helt överlägsna i min mening.

Senast ändrad:
tycker det skulel varit roligare filmer, åkning då menar jag om den hade varit mer likt en slopestyle, mer rails och inte bara ett hopp med ett fett trick sen ett nytt klipp, utan att man hade kunnat få sne en skön line med followcam några mindre hopp i rad eller ett par schyssta vanliga parkrails

jag tycker team america borde tagit 3:e platsen och kanada 4:e. annars tycker jag bedömningen var rätt :)

LÄTT säsongens grymmast event :D

America fuck yeah! America skulle ha kommit högre upp! 1a elr 2a! Norway 2a och Europe 3a. Jag tyckte canadas var dryg och USA var roligast att titta på! Men alla hade fått till sjukt bra edits!

Lukass sa:
tycker det skulel varit roligare filmer, åkning då menar jag om den hade varit mer likt en slopestyle, mer rails och inte bara ett hopp med ett fett trick sen ett nytt klipp, utan att man hade kunnat få sne en skön line med followcam några mindre hopp i rad eller ett par schyssta vanliga parkrails
håller med dig där. hade vart kul om man fick se mer rails och followcams. gärna rails och hopp i samma line. mer likt slopstyle helt enkelt!

team europe, team america och team usa var bäst

Jag tyckte Amerikas bidrag var det bästa faktiskt.
Man vart typ less på att titta på canadas, var nytänkande med hästen etc, men vart ändå rätt tråkig att titta på.
Alla var ju ändå sjukt bra, det är ju inget snack om saken. Men Amerikas var min favourit!

Jätte snygga och fruktansvärd bra åkning typ som konståkning och ungefär lika tråkiga också.

Jag skulle bytt Norway mot Europe och American mot Canada, dvs:

1. Team Europe
2. Team Norway
3. Team America

1. Team Europe
2. Team America
3. Team Norway
4. Team Canada
5. Team Sweden
6. Team Down under

Enligt mig :)

1. Team America
2. Team Europe
3. Team Norway
4. Team Canada
5. Team Sweden
6. Team USA
7. Team Down Under

Team Europe's och Team America's bidrag tycker jag har skönast ''tryck''. Team Norway har dock bäst filmning, sjuka follow cams! Om jag skulle göra en topp-5 så skulle den se ut så här:

1. Team Europe
2. Team America
3. Team Norway
4. Team Sweden
5. Team Canada

EDIT Såg precis att jag skrev canada.. blev fel! skulle vara america!

---

tycker team canada var lite felplacerat.. hade gärna sett team america före dom..

såhär

1. Team Norway
2. Team Europa
3. Team America

sen hade jag gärna sett Team USA på en 4eplats då deras bidrag var grymt underhållandet!

sjukt bra tävling och riktigt kul att följa! alla kan klaga på bedömningen hur länge och mycke som helst.. så är de i alla bedömningssporter, men vi får väl helt enkelt ta de för vad de är och nöja oss!

sjukt bra event av jon och hoppas han roddar detta igen större och bättre många år i framtiden! :D

Senast ändrad:
jeppenator sa:
tycker team canada var lite felplacerat.. hade gärna sett team america före dom..

såhär

1. Team Norway
2. Team Europa
3. Team canada

sen hade jag gärna sett Team USA på en 4eplats då deras bidrag var grymt underhållandet!

sjukt bra tävling och riktigt kul att följa! alla kan klaga på bedömningen hur länge och mycke som helst.. så är de i alla bedömningssporter, men vi får väl helt enkelt ta de för vad de är och nöja oss!

sjukt bra event av jon och hoppas han roddar detta igen större och bättre många år i framtiden! :D
Skumt skrivet:S

Hursomhelst tycker jag rankingen var helt riktig.

jeppenator sa:

såhär

1. Team Norway
2. Team Europa
3. Team canada

Din lista är precis som den ska vara?

1. Team America
2. Team Europe
3. Team Norway
4. Team USA
5. Team Canada
6. Team Sweden
7. Team Down Under

Senast ändrad:
1. Team Norway
2. Team Canada
3. Team Europe
4. Team America
5. Team Sweden
6. Team Usa
7. Team Down Under

Jag fattar inte vad det var som var så bra med Europas..?
Visst den var bra, men inte mkt bättre än alla andra.

min lista:
1. Norway
2. America
3. Europe
4. Canada
5. Sweden
6. Down under
7. Usa

Sveriga och Kanada typ lika bra..

1. europa för att den hade bäst tryck, fart å för henrik
2. america för introt och för wallish feta stil
3. norge för filmningen å sköna urbans
4. down under för att den hade skön humor och (som vissa verkar glömt) de skönaste dub corkarna.
5. usa för låten(åkningen var b)
6. canada för att den var tråkig, allt utom grejjen med hästen har man ju typ redan sett
7. sweden för att introt var så jävla gay.......

1. Team Europe
2. Team America
3. Team Usa
4. Team Sweden
5. Team Norway
6. Team Canada
7. Team Down Under

haha tror att jag var den enda som tyckte att usa var topp 3 ;P

Tillbaka
Topp