ny backe

Akksel

Medlem
ny backe
Hej jag har sätt att på skistar lista finns det en back som värkar vara ny?

nån som har åkt i denna backe?

backen heter Magic Carpet..

eller har dom bara bytt namn på nån annan backe

ny backe
okey... hmm snygg stavning och nej jag vet inte, och vart någonstans??? björnriket, klövsjö, vemdalskalet, åre??? det finns ganska många nya backar...

ny backe
Hej alla medlemmar på Freeride.nu.
Jag har sätt att det plötsligt har kommit upp en ny backe i Åre,tydligen i Lågzon.
Så nu undrar jag om det är någon som vet nått om denna backe?
Den har namnet Magic Carpet.

ny backe
Jag är inte säker men jag tror det kan vara namnet på barnbackens lift i Olympiaområdet. En s.k. "rullmatta". Inga jibbgrejer med andra ord.

ny backe
HAHaHhaHh. FredrikB om du ska klanka på folk se då till att kunna stava själv!
Förresten , använda (vi ska inte vända på änder här inte ), svensklärare och som påpekades tidigare börjar man inte meningar med och! du är bara för skön mer sånt tack !

ny backe
Den enda nya backen som byggs i åre nu är damernas störtlopp, så jag tror att det är det där lilla rullbandet bredvid lilla olympia..mycket användbart har själv använt den många gånger, (obs inte ironi). Och snälla klaga inte på min svenska eller stavning.

ny backe
Väldigt intressant inlägg det här. Hälften av allt ni skrivit handlar om hur man ska anväda det svenska språket. OK, det underlättar om folk anväder punkt och stor bokstav men det är inget man behöver skriva en mindre novell om i ett inlägg ang. en backe/litft!

ny backe
Haha, ni är för roliga. Det ända jag har klagat på är folk som inte kan använda stor bokstav och punkt i en mening. Stavning bryr jag mig inte om i ett forum så länge man ser vad det står.

ny backe
Jaha men medans du klagar på folk som inte kan använda stor bokstav och punkt i en mening, så klagar vi på din usla stavning.

ny backe
Haha! Ni får gärna klaga på min usla stavning, det är bara bra för då lär jag mig av mina misstag, men kom inte och säg att jag har klagat på andras stavningsfel och att jag ska bättra mig själv.

ny backe
bra att någon vet det, rullbandet vid lilla olympia..för det va liksom det vi skulle hålla oss till..tror jag!!! äller va dett nogot annat vi skulle veta om stavningoch stor och liten bokstav???

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp