Ny bloggavdelning på Freeride

För mig då jag klickar på Jacob Westers bild då han skruvar i skidorna blir den ovanför större. hehe hoppas du fattar ;-)

funkar bra tycker jag! lite rörigt nu i början bara när alla gör nya bloggar.. men de blir nog jävligt gött tillslut å få läsa lite om allas roliga liv! =)

När man ska lägga en layout åt vänster så blir det en bild utanför freeridesidan, skumt.
Men annars så är det helt underbart!

Senast ändrad:
Jätte bra funktion, men jag tycker det hade varit ännu bättre om det hade funnits en liten ruta på freeride´s startsida där man kunde se de 5 eller 10 nyaste blogginläggen. Precis som forumrutan på startsidan.

det känns som en rätt bra grej ifall man skulle kunna "prenumerera" på en blogg. har själv inget större intresse av det, men tror man kan göra så på andra sidor så det verkar ju vara en uppskattad grej

H-T sa:
det känns som en rätt bra grej ifall man skulle kunna "prenumerera" på en blogg. har själv inget större intresse av det, men tror man kan göra så på andra sidor så det verkar ju vara en uppskattad grej
Det går att prenumerara på nya inlägg med hjälp av RSS.
feed.png
Vid denna ikon hittar du en RSS-länk vid varje länk. En bra RSS-läsare är Google Reader.

Men jag har även funderat på att lägga till en mail-prenumeration så det blir enklare. Har tänkt öppna den så att alla med en mailadress kan prenumerara, så kan släkt o vänner som inte är medlemmar på Freeride fortfarande följa din reseblogg på Freeride.

magnus764 sa:
Jätte bra funktion, men jag tycker det hade varit ännu bättre om det hade funnits en liten ruta på freeride´s startsida där man kunde se de 5 eller 10 nyaste blogginläggen. Precis som forumrutan på startsidan.
Det är tanken lite längre fram. Sen ska jag även fixa en länk från profilsidan till bloggen.

johan sa:
magnus764 sa:
Det är tanken lite längre fram. Sen ska jag även fixa en länk från profilsidan till bloggen.
Det låter bra. Tack för denna funktion.

borde finnas en länk på profilen (vid fotoalbum, videoklipp osv) för personen som har bloggen.

edit: du hade redan skrivit det såg jag nu, stupid me

Senast ändrad:
God morgon,
Radbrytningen funkar inte på safari (mac). Lite småsurt, blir så kompakt text då. Annars superrolig funktion! :D

/stina

Deespin sa:
https://www.freeride.se/blog/ericnorris/ är väldigt buggad för mig
Eftersom vi tillåter att man ändrar html-koden på sidan kan det ibland bli lite konstigheter. Html-taggen som var bruten är nu komplett igen.

Önskemål: En fuktion för att kunna koppla andra bloggar till sin egen blogg, typ som favoritbloggar, som finns på andra bloggställen. Sen skulle det vara kul för ens eget ego med bloggstatistik som yahman skrev om ovan..

Sen så blir "presentationsbilden" flera när man öppnar bloggarna om de inte råkar vara i exakt rätt strl...

Senast ändrad:
skulle va jättebra med smidigare film system.. så man kan ladda upp från freeride också!

skulle freeride inte kunna fixa en sorts "Embeld video code"? så man kan länka så i forum, på bloggen och så vidare? vore ju asbra till skillnad från hur krångligt de är nu med HTML å grejer där man ska in å fixa.. inte jättelätt!

Jag blir less på att bloggarna inte heter som användaren. Fast å andra sidan så finns ju blogg i profilmenyn nu.

Tillbaka
Topp