Ny bräda, ngn som testat? :)
Hej, hej, har äntligen köpt mig en ny bräda. Det blev en Nitro Eero Ettal bräda, undrar bara om någon redan har testat den och skulle kunna ge någon kommentar, vore nice. http://www.nitrousa.com/en/boards/eero_ettala_pro_model
Till brädan köpte jag ett par phantom bindningar som jag också skulle vilja ha en kommentar på, har inte hittat ngra recentioner alls om dem. http://www.nitrousa.com/en/bindings/phantom
Jag har också en fråga, man ska valla även en ny bräda väll för att skydda grunden? Jag har läst lite om hur själva vallningen går till men hur många lager och olika vallningar behövs/vallning?
Ska snart iväg och kan inte vänta att själv få testa utrustningen...
Till brädan köpte jag ett par phantom bindningar som jag också skulle vilja ha en kommentar på, har inte hittat ngra recentioner alls om dem. http://www.nitrousa.com/en/bindings/phantom
Jag har också en fråga, man ska valla även en ny bräda väll för att skydda grunden? Jag har läst lite om hur själva vallningen går till men hur många lager och olika vallningar behövs/vallning?
Ska snart iväg och kan inte vänta att själv få testa utrustningen...