Ny bräda

CopShootCop

Ny medlem
Ny bräda
Jag har äkt bräda sen jag var liten pjatt med diverse brädor och är nu i köpartagenefter en ny. Kan egentligen inte så mycket om brädor så alla sorts tips är välkomna. Jag letar efter en skön allround bräda i prisklassen mellan 3- och 4000 sek. Jag åker väldigt blandad åkning, d.v.s. offpist och park.

De tre brädor jag tittat på så långt är Burton Cruzer, Burton Clash och Sims Destiny. Kan ni rekommendera någon av dem?

Ny bräda
Har inte testat Sims Destiny eller Burton clash. Men har haft en Burton Cruzer i två år, och för cirka 5 dagar sedan så tog jag fram den för att snön äntilgen kommit och det var dags att åka, Byggde ett extremt litet hopp pga, att det var lite brist på snö men endå så att det gick att åka. Tänkte, fan va kul äntligen dags att åka igen, men han inte åka mer än ett åk så sprack tailen. Har varit mycket vårdsam med min bräda genom att valla den i jämna mellanrum men till slut sprack skiten, riktigt stor besvikelse!!! Kan inte säga annat än att Burton Cruzer är en förbannad skit bräda som man ska akta sig för, visst det är en nybörjar bräda men det betyder inte att den ska vara lika hållbar som ett äggskal. Tycker att du ska hellre satsa på Sims Destiny, verkar som en bra bräda. Är lite skeptisk till Burtons brädor, känns som man får komma upp i 5000 kronors klassen för att få nått som håller. Själv ska jag nu köpa en Nitro T1. Aja, hoppas du gör ett lyckat köp!! ciao! =)

Ny bräda
Om man råkar ha sönder en burton bräda så betyder det INTE att alla sådana e skit !!!!

och Om du har sönder din burtonbräda så kan du ju reklamera den å få en ny ju..

Burton gör överlag väldigt bra brädor..

kör burton. jag har kört över 15 burtonbrädor genom åren och ingen INGEN har fått ens en liten spricka.. hur galet jag än landat i asfalten :)

/Kalle

Ny bräda
hmm, har du åkt bräda sedan du var en liten pjatt så bör du väl ha rätt bra koll på brädor.. om du är intresserad vill säga. Burton gör fina brädor, inget snack om det.. Sims även!
Allt från mig!

Ny bräda
Sa bara att Burton Cruzer e en skit bräda, vet att Burton gör riktigt bra brädor, men cruzer är en mindre lyckad bräda tycker i alla fall jag. Fast till nybörjare så passar den nog mycket bra till. Aja, ciao =P!

Ny bräda
ÄR burton Cruizer en skitbräda ENDAST FÖR ATT DEN INTE PASSAR DIG ??????

vilket idiotiskt resonemang!!

tänk innan du skriver...

/kalle

Ny bräda
Herregud, brädan håller inte. Har man åkt med en bräda i 8 veckor sen går hela jävla tailen av, då har man fan rätt i och kalla det för en skit bräda. Du vet fan inte vad du snackar om.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp