lilltrollet
Ny medlem
Ny bräda.
Hej.
Har åkt skidor ett tag nu och inte satt in mig på ämnet på vad det finns för brädor som är bra nuförtiden.
Letar en bräda att komplettera skidorna med. Vill ju åka både och.
Letar efter en ganska så hårt bräda eftersom jag är ganska tung. Den ska mest has till att åka puder och hoppa med. Ingen piståkning som kan räknas ivf. Så en bräda med bra lyft i pudret och som tål att hoppas med också.
Förslag?
/ Nicklas
Har åkt skidor ett tag nu och inte satt in mig på ämnet på vad det finns för brädor som är bra nuförtiden.
Letar en bräda att komplettera skidorna med. Vill ju åka både och.
Letar efter en ganska så hårt bräda eftersom jag är ganska tung. Den ska mest has till att åka puder och hoppa med. Ingen piståkning som kan räknas ivf. Så en bräda med bra lyft i pudret och som tål att hoppas med också.
Förslag?
/ Nicklas