ny bräda

Randig

Ny medlem
ny bräda
jag ska köpa ny bräda nu till vintern men jag vet inte riktigt vilket märke jag ska köpa.. jag har åkt i 7 år senaste brädan var en stuff bräda fast den har lagom stora repor som typ inte går å fixa tycker jag.. vill ha en bräda som är ganska mjuk.. typ en som är bra att hoppa och raila med och som inte är för dyr??
nå tipps?

Senast ändrad:
ny bräda
..

Burton Dominant..

ALLT beroende på hur LÅNG du är och HUR MYCKET du väger och VILKEN storlek på skor du har ... läs min guide..

/Pinn

ny bräda
Men jag har redan läst den men Burton tycker jag är ganska dyrt.. men men finns de nån affär som säljer sånna brädor eller så då?

ny bräda
dyrt???

en bra bräda kostar ju 5000 spänn utan bindningar .. och en dominant kostar ju "bara" 380 E och det e ju "bara" 3600 spänn ( http://www.hot-zone.tv/store/dominant-154-p-12765.html )

tycker du att 3600 spänn är mycket för en sprillans ny bräda som e skitskön att åka på ???

damn boy..

annars får du väl ta och titta på bräda+bindningspaketen på www.boardstore.se

typ 3000 spänn för bräda + bindning

/Pinn

ny bräda
asså jag har kört på brädor som kostar max 2000 hela tiden..
men nu vill jag ha en bättre bräda en dom.. så då måste dom säkert kosta mer å..
men finns de nån affär som man kan köpa dom i ?.. Altså inte från internet.. ? eller?

ny bräda
.. tror kanske att OneOff, Concrete, Top12 och respect har grejjer..

eftersom du bor "någonstans" så bör det ligga en butik nära dig.. ;)

hang loose i Sunsvall kanske är nära..

många butiker (inklusive intersport, stadium och team sportia) har paketpriser också..

burton, ride, salomon, extreme, nitro etc etc etc..

du kan säkert köpa ett paket för ca: 3 tusen i någon av ovan nämnda butiker..

(de är alltså IRL butiker och inga onlinebutiker)(även om flera av dessa även finns online)

/Pinn

ny bräda
Du tjänar uppåt en tusenlapp på att köpa online så varför inte göra det? Du kan ju fortfarande gå till nån bra affär å prata me ngn som kan (se till att prata med någon som verkligen kan, å inte bara snackar massa gojja =) )
Kolla även begagnade brädor! Du får mkt mer för pengarna då! Och om du har åkt i sju år lär du vara i den lite mer avancerade klassen, så du borde nog satsa på något annat än Warp, Stuf etc... Dominant , Seven, Evil Twin, Goliath, T1 är nåra brädor värda att kolla upp. Överskrider dem din prisnivå så leta upp ngn beg!

/S

ny bräda
okejj..tack:D men jag vill inte ha paket.. ska bara ha en bräda.. men jag går nog å kollar där nån gång när jag kommer dit.. :)

men om man köper online så kanske dom inte är precis som man vill ha dom.. och frakten och så blir så dyr om man ska skicka tillbaka den åså..

ny bräda
vaddå inte är som man vill ha dom????
du går ju till en vanlig affär, väljer ut en skön bräda å sen köper du den brädan online, de är ju inte så att dom skickar en annan bräda!? Å sen om du vill reklamera så står dem för kostnader. Vid köp av bräda från Blue-tomato eller Hot-zone så är frakten gratis! Och grejorna kommer hem till din dörr, å du sparar närmare tusen kronor!
Då är man bara extremt korkad om man köper i svensk affär =)
/S

Tillbaka
Topp