ny hjälm!

• Trådstartare Trådstartare vattenflaskan
  • Start datum Start datum
V

vattenflaskan

Guest
ny hjälm!
tjo alla, hade tänkt köpa ny hjälm om nåra veckor, den ska kosta 700-800 kr, inte mer. så ska dom passa till ett par vita goggles. finns det nån affär i Gävle lr valbo som har någon sådan hjälm? :D

ny hjälm!
Som vanligt tycker jag man ska leta efter en hjälm som passar huvudet. Det finns så många som inte passar ens huvud. När man hittar någon eller några modeller så kan man därefter se vilka av dem som passar bäst till sin goggle. Tyvärr vet jag inte vad Gävle eller Valbo har att erbjuda.

Lycka till,

ny hjälm!
Bor du i Gävle..? Du har ju SeaFun, de har kanske inte så mycket just nu men de får in fler hjälmar.

Ang. Giro BL, jag tänkte skaffa en sån. Jag gick ner på SeaFun och frågade om den. Då kom det fram en kille och berättade att den inte alls var skön att ha på skallen och att den var väldigt tung.

ny hjälm!
Aplingaraget har fått in ett antal encore, dom kommer få alla med tune ups inom nån vecka!

ny hjälm!
vattenflaskan, kollat på Seafun ?
Btw: köpt en RED burton skycap!

annars kan du ju försöka ta dig till Curb i Falun, där finns ALLT gällande skiåkning,brädåkning,skate osv. Troligen en av Sveriges bästa butiker.

ny hjälm!
kollade på Seafun för nån vecka sen, ska dra dit snart. Tänkte mej nog en vit isåfall. men seafun har ju Pro Tec å K2 som ligger i prisklass runt 800 kanske får bli där :)

Tillbaka
Topp