Ny park i Åre

• Trådstartare Trådstartare pontan
  • Start datum Start datum
P

pontan

Guest
Ny park i Åre
Har hört rykten om att Åre i ett sammarbete med red bull ska bygga en ny park och att Jon Olsson ska designa den.(www.methodmag.com)

Om någon vet nått mer hör av er.

ha det gött

Ny park i Åre
Sa har ligger det till,for tillfallet sa ar inte RedBull involverade men det forhandlas med dem och med andra foretag.
Daremot sa kommer det att bli en storre satsning till i ar men ett gang nya rails ,allt fran nyborjare till expert,men framfor allt sa kommer det att bli battre underhall och variation pa hoppen.
Det ar jag och Anders Forsell (pistmaskins ansvarig for parken) som kommer att halla i design,sa jag hoppas att det blir bra.
Hur det blir med pipen ar inte klart men vi ska hitta en sa bra losning som mojligt,for hur det an blir sa blir den tillfallig,for nasta ar sa hander det grejor vad det galler park och pipe.

Ny park i Åre
Sjysst att Åre utvecklar sin park. Bräcke hade väl rätt sjysta hopp men jag tror att Åre har bättre förutsättningar än så. Jag har ofta tänkt på en liten släplift i parken. Idre har en sådan, vilket är skitsmidigt.... väldigt lat konstruktion.... men himla mysigt, istället för 100 åk i Bräckeliften. Är det i planeringen eller?
=Calle=

Tillbaka
Topp