Ny sida samma tråd...

• Trådstartare Trådstartare FR2006
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
F

FR2006

Guest
Ny sida samma tråd...
Hej
Sidan är uppdaterad med webshoppen är inte klar.
Nu drar skidsäsongen igång och alla är lika sugna som jag på att komma igång och med skidåkningen hoppas jag! Förra året var grymt och jag vet att alla satte något som dom tränat på ett bra tag. Samma sak för mig. Satte för första gången SW 270 och 450 av på en rail i Aspen.
Just nu letar vi efter begåvade skidåkare (park & freeride) i Sverige och om ni är intresserade skriv gärna till mig (min mail finns på min FRsida eller på www.masoski.SPAM(pre.design på sidan fortfarande.)) Skicka med en demo och lite om er själva! Våra skidor har fått höga betyg i alla tester och just nu bygger vi en box för lite jams i STHLM City. Hör av er!

Det är High Society (se www.highsocietyfreeride.SPAM) som sponsrar med det går genom oss (Masoski AB)

Senast ändrad:
Ny sida samma tråd...
Sjukt grymt!
Kontakta mig, jag är skitpro!!

Senast ändrad:
Ny sida samma tråd...
Men man vill ju ha ifrån vinterns klipp. jag kan skicka dem i typ maj men inte tidigare. i maj kommer jag ha glömt det här så du får nog andå inget av mig

Ny sida samma tråd...
synd bara att skidorna e skitfula..

Senast ändrad:
Ny sida samma tråd...
´Me no want them skis. Vilket hurtigt inlägg. :)

Ny sida samma tråd...
Alltså det är lite oklart vad du menar med "ust nu letar vi efter talanger i Sverige och om ni är intresserade skriv..." men antar att ni letar efter talanger till att sponsra..

Ny sida samma tråd...
Olof_Molin sa:
Alltså det är lite oklart vad du menar med "ust nu letar vi efter talanger i Sverige och om ni är intresserade skriv..." men antar att ni letar efter talanger till att sponsra..
Thx. Jag ska ändra det så Alla kan förstå. :)

Ny sida samma tråd...
Jag kommer om det är jams i sthlm.. se till att det komer upp på freeride bara!

Ny sida samma tråd...
1273srailsmaller.gif

nämen titta switch 270 on 450 off

Ny sida samma tråd...
Det är kul att jag har fått så många grymma åkare som skickat in. Jag kollar och svarar alla! Fortsätt skicka in!

Marc

Ny sida samma tråd...
Vi har sagt i mitten av December i stockholm (i mån av snö)
Det finns ju alltid snö vid is-hallar men det är för bökigt!

Det kommer vara en öppen jam och jag tror att det blir lite sköna priser.
Jams är ju alltid trevliga!

Ny sida samma tråd...
Hur fungerar det här med sponsen då som jag läste på eran sida. Kom inte riktigt fram till nn "läs mer här" sida.

Är det någon tävling osv så ni ser hur duktig åkaren är eller?

Aha, såg nu. Man skickar alltså iväg en liten filmsnutt.
När är sista datum för att skicka in demo?

Senast ändrad:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp