Nya bilder och ny design danielronnback.com

Jag hittar nästan direkt lite \\\"fel\\\", och det är att du inte har lagt in någon funktion när du ska kolla på bilder att du t.ex. klickar på bilden så hoppar den framåt till nästa bild :). Annars helt okej :)

Fungerar designen å då för er? för nu när jag kollar den i en annan webläsare är det skit mysko.....Det är blå linjer runt de små bilderna. När man klickat på dom blir dom lila. Det är olika grå ton på bagrund och bild länkarna.....typ winter...

Riktigt trevlig sida! Lättöverskådlig och användarvänligt upplagd.

Det enda som sticker i mina ögon är när jag tex går från Blog - > People - > Life snabbt. Då flashas sidan om och det blir ett snabbt vitt sken. Annars kanonfint jobbat!

Daniel_Ronnback sa:
Fungerar designen å då för er? för nu när jag kollar den i en annan webläsare är det skit mysko.....Det är blå linjer runt de små bilderna. När man klickat på dom blir dom lila. Det är olika grå ton på bagrund och bild länkarna.....typ winter...
för mig är det precis som du beskriver. annars ser det fint ut!

Sjuk bra jobbat!
Härligt sida med snygg design. Det jag undra lite över är om de inte finns några "Winter" bilder för jag kunde inte gå in på den fliken iaf.
Någon bild ja diggade var "Peaople" sen första bilden sjukt klockren tycker jag iaf. Ifs så var alla bilder fantastiska ! Bra fotat

/Gurra

Efter närmare koll upptäckte jag följande:
Innehållsfönstret är inte linjerat med headern, utan är något förflyttat till vänster.
Helt knasigt blir det med biography, där hela fönstret är för brett i förhållande till headern. Likadant i både Safari och Firefox.

Daniel_Ronnback sa:
Fungerar designen å då för er? för nu när jag kollar den i en annan webläsare är det skit mysko.....Det är blå linjer runt de små bilderna. När man klickat på dom blir dom lila....
Det löser du enkelt med CSS:
a img {border: none;}

Bra jobbat junior, det där med de blå ramarna runt bilderna är enkelt att fixa till i dreamweaver. Länken in till Wintersektionen var det knas med. Men som sagt enkelt och snyggt!

förutom att den är byggd med tabeller, utan alttexter och med bilder som menyer så är den fin :) men google hatar den.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp