Nya bindningar till Skate banan

Zebba

Ny medlem
Köpte en Skate banan för någon dag sedan och nu har jag surfat runt efter ett par bindningar också. Har fastnat på union, har stortsätt bara hört bra saker om dem. Hur bra passar dem på en lib tech?

Borde inte vara några problem, någon som har den kombinationen själv kanske?

Har funderingar på Union Cadet dlx

Borde väl passa dom flesta, bara burtom som ska vara lite speciella vad jag vet.
Vet inte hur Union Cadet dlx är men när jag testade ett par vanliga union cadet en gång så gillade jag dom inte. Det var nått med bakkappan som kändes obehagligt, hjälpte inte mycket att justera vinkeln på den.
I vanliga fall använder jag burton cartel och det är säkert en vanesak att det känns konstigt i början.

Hur som hellst, har du slagit på stort och köpt en skatebanan så tycker jag att du ändå borde i ett par rejäla bindningar och inte nått halvdant.

Senast ändrad:
Åkstil?
Kör du mer park så är cadet ett fullgott alternativ.
Mer allround så är force mer lämplig.

Det är mest park med den här brädan iaf. Så vi får se ska väl åka å klämma igen innan man bestämmer sig

Jag tror att det är en bra combo union ska vara bra.
Men jag skulle nog rekommendera Flux Titan eller Super Titan.
Jag har haft många skatebananas och jag gillar combon
med Flux den känns perfekt.

Ett sent svar men men...

Jag har kört Lib brädorna i 6års tid och skatebananen är den ultimata park brädan av LibTechs sortiment!
Jag kan varmt rekomendera Burtons Cartel bindningar till denna bräda! Speciellt årets modell som har en lättare bak kappa som tar bort mycket av tyngden!

Tillbaka
Topp