nya byxor

willej

Ny medlem
nya byxor
Har en svart jacka nu men ska köpa nya byxor förslag på vilka byxor som ska inhandlas?:D såklart ska dom va baggy

Senast ändrad:
nya byxor
Men för satan, kan du åtminstone fundera ut färgen på dina byxor? Du vet ju själv vad du tycker är snyggt förmodar jag. Jag vill skriva något dumt nu men då kanske jag blir avstängd så jag låter bli...

nya byxor
brunrödgröngråsvartraränder med en huvudfärg som rosabäbisblåmörkorangevitsilverguldbrons färgade byxor skulle nog bli najs till svart

nya byxor
du är riktigt dålig om du inte hittar något som passar till en svart jacka

nya byxor
Snoeret sa:
brunrödgröngråsvartraränder med en huvudfärg som rosabäbisblåmörkorangevitsilverguldbrons färgade byxor skulle nog bli najs till svart
glömde skriva för att få besta efekt på dom så ska dom sitta tajt som fan, dom ska skära in i röven på dig. då har du ett par fina byxor som passar till svart
du kommer va kung i backen, alla kommer kolla å snacka om dig, så köp säger ja bara.

-_-

Senast ändrad:
nya byxor
eftersom det här är en MODE tråd, så kanske det är inlagt i frågan vad som är lite "inne" just nu? sluta dryga, om ni tycker det är en dum fråga strunta i den.

nya byxor
Det är sånt här som gör att man önskar freeride hade högre åldersgräns.
Har man inte uppnått en nivå av mognenhet att man faktist klarar avgöra vad man själv vill ha för kläder anser inte jag att man är mogen att vara medlem på freeride.

hur man kan bli så sur av en fråga är inte så konstigt. freeride svämmas över av hjärndöda vad-ska-jag-köpa-för-att-va-mest-jibber-trådar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp