Nya Forumindelningar!

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Nya Forumindelningar!
Jag måste bara säga att den nya indelningen är helt sjuk, varför får dom som väljer "jib" inte kategorier som "tävlingar och event" eller "freeride.se" Jag kunde till exempel inte lägga den här tråden under en lämplig kategori, för det finns ingen på "jib"

lista över kategorier "freeride" har

Resmål

Nordiska fjäll

Utländska fjäll

Åre

Utrustning

Skidor - Telemark

Övrig utrustning

Åkning

Åkteknik

Film/Foto

Filmkunskap

Fotokunskap

Amatörfilmer - Freeride

Övrigt

Allmänt OT

Buggar och testforum

Freeride.se

Hälsa

Tävlingar och event

Sommar

Vattensport

Övriga sommaraktiveter

Lista över kategorier "jib" har

Resmål

Utrustning

Mode

Skidor - Jibb

Hopp & Åkteknik

Film/Foto

Kommersiell skidfilm

Amatörfilmer - Jibb

Amatörfilmer - Annat

Övrigt

Allmänt

Jib Academy

Studsmatta

Det krävs knappast glasögon för att se att våran lista är nåågot fattigare.

Varför skulle folk som sysslar med jibbing inte vara intresserade av "hälsa" till exempel? Och nästan alla som håller på med jibbing fotar och filmar ju! Så varför ska inte dom få ha "fotokunskap"? Det är ju helt sjukt.

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
och jag har redan fått en varning för att ja skrev fel grej eller nått. nu får ja väl en varning för de här:( buhu

Nya Forumindelningar!
^ nej. jag vill ju har fotokunskap och hälsa.. men samtidigt vill man ju ha jibb amatörfilmer, jävla skiiit... "tävlingar och event" är ju också jätteviktigt! Det finns ju tävlingar och event inom jibbingen som inte är "jib academy" Ska vi inte kunna skirva om tex Us open och Xgames nu då eller? Gaaaalet!

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
Kan vi inte ha en omröstning eller nåt? Så vi får det som medlemmarna vill ha det! Ge oss iaf tillbaka dom viktiga kategorierna. Det är ju helt onödigt att vi inte ska få ha dom? Varför kan man inte kombinera jibbing med film och foto? eller jibbing med hälsa? fast det sjukaste är väl att vi inte har tävlingar och event! Finns det inga andra jibbtävlingar än jib academy då eller?

Nya Forumindelningar!
men snälla, det är ju bara att byta del om du vill göra nått annat, eller inte välja nån del alls?

Nya Forumindelningar!
Jag tycker att hela detta är sjukt att man ska dela in skidåkning i två delar. men vill ju ha både och. och dessutom är det inte ens rätt uppdelat som Hjalle_S säger!
detta är som att de skulle säga till jibbare att de bara fick jibba och absolut inte åka offpist och vise versa.
detta är ren skit!
håller även om att man ska ta bort sin användare om man är strejkare!

Nya Forumindelningar!
jag tycker man skulle ha ett till alternativ att man kan välja att visa båda!

jag gillar både puder och park!

Nya Forumindelningar!
Mina "krav" är:

Ge oss:

Tävlingar och event!

Film/Foto !

Filmkunskap !

Vattensport!

Fotokunskap!

Häsa!

Åre!

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
men anledningen till uppdelningen var att någon jävel var trött på snack kläder som kända åkare har och hellre ville diskutera silvertejp och ishackor.
den större delen av freeride måste ju ändå vara "jibbare" men bara för att man är jibbare så ska man ju åka offpist om man känner för det. i alla fall så borde man ju inte anpassa sig för någon jävla ishacks-idiot som tycker på sitt vis.

lägger till att mina krav är, att ni ändrar tillbaka till det gamla hederliga där allt fanns inom en kategori!

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
tycker att vi kör en omröstning om hur många som vill ha tillbaka det gamla bra,
eller vill ha den nya skiten. då ser man ju tydligt vad majoriteten vill!

så alla kan ju vara välkomna att rösta nu, även ishackorna så får vi se hur det blir då!

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
jag nöjer mig med att få tillbaka film å foto i allafall, för de är en stor anledning till varför jag hänger här på fr

Nya Forumindelningar!
jag röstar för att man ska kunna välja både och

det skulle vara bra om man kunde välja så man ser allt, men att man kan kryssa i en ruta om man bara vill se inlägg från freerideare eller jibbare, så om man väljer tex Jibbare så ser man inte det freeridare skriver...

Senast redigerad av en moderator:
Nya Forumindelningar!
^^ Smart! Då slipper gubbarna se oss jobbiga snorungar! :)

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
dock kanske nån grym fotograf eller nåt som gillar freeride valt de som annars kunnat ge tips på redigering å sånt

Nya Forumindelningar!
Strejk kommer nog inte att lösa problemet. Däremot håller jag med om att den nya uppdelningen vart lite knasig. Som hjalle säger så borde faktiskt en hel del kategorier finnas i båda. Det bästa skulle vara om man fick välja båda. Eller så tar man bort hela grejjen, efterssom dom som stör sej så in norden på sånna trådar som"vilka hörlurar är fetast" så kan dom ju bara ställa in så att man inte ser den typen av trådar.

Senast ändrad:
Nya Forumindelningar!
Först vill jag bara säga att ni måste ge saker lite tid. Allt sitter inte helt hundra än och ändringarna är här för er skull.

Strejk löser ingen saker. Däremot får ni gärna komma med synpunkter på hur ni villl ha det samt ge argument varför. Jag sliter ju trots allt i timmar för att ni ska trivas på sajten.

Nya Forumindelningar!
johan sa:
Först vill jag bara säga att ni måste ge saker lite tid. Allt sitter inte helt hundra än och ändringarna är här för er skull.

Strejk löser ingen saker. Däremot får ni gärna komma med synpunkter på hur ni villl ha det samt ge argument varför. Jag sliter ju trots allt i timmar för att ni ska trivas på sajten.
måste fråga en sak bara, (om du nu ser det här)
jag undrar om du har blockerat mig på freeride :)?

jag skriver lite då och då till dig med olika förslag, men jag får aldrig några svar?

Nya Forumindelningar!
Aa detta va ju inte särskillt bra, man jibbar och åker wakeboard, men får inte ha vattensports forum.. Och jag valde jibb, verkar inte gå att kunna välja tillbaka ?

Nya Forumindelningar!
vxorider sa:
Aa detta va ju inte särskillt bra, man jibbar och åker wakeboard, men får inte ha vattensports forum.. Och jag valde jibb, verkar inte gå att kunna välja tillbaka ?
foruminställningar

Nya Forumindelningar!
PRECIS!! håller fullständigt med hjalle.. man borde på något sätt kunna fixa till detta så man kan bocka i dom freeride delar man vill se

Nya Forumindelningar!
FYFAN!!! såg nyss att alla sidor i forum och alla olika foruminlägg jag skrivit i försvunnit från min profil.. galet!!

av 95 sidor är nu bara 24 kvar

Nya Forumindelningar!
sjukt dåligt att man inte kan välja båda. det är väll upp till var o en vad dom vill se för trådar.

Nya Forumindelningar!
Johan, enklast är väl att dela in forumet i sommar/vinter aktiviteter?

Tillbaka
Topp