nya freeride

nya freeride
Instämmer med föregående talare (skrivare). Enda nackdelen, för mig iaf, är att det laddar långsamt nu.

nya freeride
Ja det blev snygga lite ovant men men man kommer att vänja sig med tiden.

BRA JOBBAT!!!!

MVH VIKTOR

nya freeride
Jag tycker att denna layout blev mycket bättre. enda nackdelen som jag har märkt hittils är att det har blivit lite segare. men det kan bero på mitt adsl.

nya freeride
Nu börjar det likna ngt.. Var lite av detta som jag själv önskade och efterfrågade på sidan... Nöjd me resultatet..

Mycket grymt grabs...!

Keep up the good work.. Cred..!

nya freeride
fan va schysst! snyggt kolt me eget fotoalbum!! fast jag tycker bara forumet är lite rörigare men man kanske lär sej...kan man inte kolla gamala inlägg?? eller kommer de me tiden?? tuft också med bevakningsgrejen!!

nya freeride
Hmmm...
Håller inte riktigt med er andra som skrivit.
De nya funktionerna är jättebra. Här har man gjort ett bra jobb. Men layouten på sidan är ingen höjdare. Den ser ut precis som alla andra sidor på nätet gör idag. -RÖRIG och OSTRUKTURERAD!
Den gamla vertikala menyn var betydligt mer användarvänlig än modegrejen med "självneddragande gardinmenyer" och den vita bakgrunden ger ett mer påfrestande och stressande intryck en den gamla delvis blå-svarta. Dessutom har textområdena blivit bredare, vilket gör läsning jobbigare. Det finns en anledning till att böcker har sidor i ca A3-format istället för A4-format.

Den gamla layouten var en av de bästa jag någonsin sett, man borde ha modifierat den om man ville förnya sig, istället för att härma alla andra.

Jag får lite samma känsla som, när någon tar ett gammalt vackert café med bekväma, vackra och funktionella möbler i mörkt trä och skinn och gör om det till en espressohousekopia med kalla fykantiga björkmöbler, och baguetter med "flashiga" namn som inte direkt är någon kulinarisk upplevelse.

Visst, kaffet kanske blir bra och mer varierat, men...
...det är kanske inte det viktigaste.

nya freeride
Får hålla med Tobbe om att den vita färgen är väldigt jobbig, speciellt för mig som sitter med 1600*1200 i upplösning... halva skärmen är helt vit för mig nu och det gillar inte ögonen några längre stunder, vilket innebär att man inte kan sitta vid freeride lika länge som innan innan man måste göra nåt annat ;)

De nya menyerna tycker jag dock är väldigt bra, skönt att kunna ta sig till olika avdelningar utan att ta omvägar, en sak som jag tycker är lite konstig här är att Italien inte fått en egen genväg under skidorter ?

Den nya lite bredare layouten på forumet tycker jag är bra, skönt att slippa scrolla så mycket, likaså att man kan skriva inlägg och samtidigt se det som tidigare skrivits i tråden. Mycket skönt är också att man nu sipper förhandsgranskningen :)

nya freeride
fan tobbe de har ju helt rätt!! de ska va stilrent och personligt!! tänkte inte riktigt på dce förrut... men annars med funktionerna riktigt bra.

nya freeride
detta duger, finns både nackdelar och fördelar men den gamla sidan var ju lätt mycket snabbare och lättare att hitta, iaf bland recensioner och så. blir trött på de vita också, jobbig färg på en sida.

nya freeride
måste säga att den nya sidan på långa vägar inte alls håller samma kvalitet som den förra. i ärlighetens namn så trodde och hoppades jag innerligt att denna sidan bara var en temporär sida första gången jag såg den..:

jag tror att de flesta nya funktionerna som folk tycker är bra skulle gå att implementera i den gamla sidans layout. Men visst, ni får gärna ändra layout men snälla ni...ta och kolla över framförallt färgvalen en gång till...(som sagt vit är skit)

tack annars för en bra mycket bra sajt!

Tillbaka
Topp