nya goggles

nya goggles
måste tyvär säga.! OAKLEY..!!!!!!
har ingen speciell erfarenhet av nått annat men kanske arnette eller skott vore nått.!

nya goggles
Cébés Freeride goggels är inte helt fel dom heller, sitter som gjutet mot ansiktet och immar aldrig.. Tror man kan köpa till spegelglas till dom osså,, värt att kolla in iaf -> www.cebe.se

/ Jonas

nya goggles
Håller med om att en del spy är snygga, men tyvär verkar de mer snygga än funktionella. Jag vet flera som har kört med spy som klagar över ständig imma.
Smith funkar bra för mig iaf. för mig är det viktigare att se bra ut än se bra ut, eh jag tror ni förstår.

nya goggles
Vonzipper har jag och trivs jättebra med dem :D

annars såg jag ett par snygga på en kanadensisk site som hette leedom. dom var grymma :D

nya goggles
Jag tycker du ska köpa årets SPY brillor kamouflage dom e så jävla snygga!!! tänkt5e själv köpa nån utav modellerna!!!
Just nu Har jag SPY/USA OS BRILLA Finns inte så många av dom

nya goggles
Quicksilver kanske, polaren kör med och är nöjd.
+ för
de är ovanliga
de är snygga
de är sköna

- för
det kan vara svårt att hitta nya linser till dem

//Lima ko

nya goggles
Quiksilver Vortex alternativt Quiksilver Whazoo. Vortex är hjälmanpassad, superskön och sticker verkligen ut. Kommer med flera grymma färger nu i vinter.
Whazoo kommer att finnas med bl.a Orbicularlins i guld, svincool.
Utbytbara linser samt utbytbara straps i flera varianter till båda gogglesen. Verkligen något att satsa på.

nya goggles
Själv kör jag me ett par Quicksilver goggels...
D e sköna å d passar helt ok till hjälmen oxå....
Värt att kolla upp iaf.

//Mulle

nya goggles
ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE ARNETTE

DOM E SÅ JÄVLA SNYGGA

+Sköna
+Snygga
+Billiga

MVh Saltis

PS. Va faan e VENT

nya goggles
Skall du se ball ut eller bara se bra?
Eftersom jag börjar se taskigt kollade jag upp med en riktigt bra säljare. Raskens i Duved. Utan att fundera tog han fram Briko Stratos AF.
Det Tackar jag för.

Tillbaka
Topp