NYa jibb-linjen på Liljaskolan?

• Trådstartare Trådstartare VEhrling
  • Start datum Start datum
V

VEhrling

Guest
Hej, Liljaskolan som ligger i umeå har startat en "jibb" linje, är det någon som ska söka den?
är det någon som går där (behöver inte nödvändigsvis vara den linjen) som kan berätta om skolan!?

Det ligger typ 2 mil ifrån umeå, och på själva skolan går det mest bondläppar vars största intresse är tracktorer

för det första så ligger liljaskolan i ett ställe som heter vännäs 3 mil från umeå, linjen kommer starta nästa år. och själva åkningen kommer att hålla till på middagsberget i vännäs.

min kompis gick snowboard i vännäs, han hoppa av o flytta hem till sthlm, lärarna är typ retarded.

Av: Stepup | 2008-01-10 21:09 Citera

Det ligger typ 2 mil ifrån umeå, och på själva skolan går det mest bondläppar vars största intresse är tracktorer

nej! nu har du fel alla som går fordons går i en annan skola 3km bort!!

Eller om ni kollar i gymnasieguiden.se inom kort så kommer det finnas en renodlad jibb/newschool linje som startar i kiruna hösten 2009.
Mer info kommer att komma på freeride innan snön kommer.
/Acke

jag går på lilja skolan vännäs!
å det är så helvetes kul!

Ja snacka inte skit om den, fordonarna må vara många men det är bara en bråkdel som verkligen går in för den stilen. Är minst lika många skejtare/snowboardåkare och hockygymmare och alla andra sorters folk som finns på vilken vanlig gymnasieskola som hellst. Typ natur och tekniknördar, sammare mm.

återstår väl att se om det blir nå bra med jibb, själv har jag ett par rapportörer på skolan just nu ;)
blir nog att söka lilja, den i kiruna och nått i åre för mig :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp