S Simpch Guest 2005-03-05 Nya Jibberish! #1 Tjaa på er är de någon som vet nått exact om när nya verisionen av jibberish kommer ut? inte 1,03! tack för alla svar
Tjaa på er är de någon som vet nått exact om när nya verisionen av jibberish kommer ut? inte 1,03! tack för alla svar
J JesperNorrblom Ny medlem 2007-08-07 Nya Jibberish! #2 Det har väl stått på jibberisch hemsida att den skulle ha kommit ut för nån vecka sen sj ha ja inte den men vill ha.Tack&hej
Det har väl stått på jibberisch hemsida att den skulle ha kommit ut för nån vecka sen sj ha ja inte den men vill ha.Tack&hej
A a_ahlnas Guest 2007-08-07 Nya Jibberish! #3 HÅLL DIG I GAMMLAAA TRÅÅÅÅDEEEEEN!!!!!!! fan vad jag trodde att de hade releasat med ny tråd o grejjer
HÅLL DIG I GAMMLAAA TRÅÅÅÅDEEEEEN!!!!!!! fan vad jag trodde att de hade releasat med ny tråd o grejjer
jeppenator Aktiv medlem 2007-08-07 Nya Jibberish! #4 vafan!, sluta lura mig! trodde också nya spelet hade kommit.. lås denhär tråden, alla diskusioner om Jibberish ska hålla sig till gamla tråden?!
vafan!, sluta lura mig! trodde också nya spelet hade kommit.. lås denhär tråden, alla diskusioner om Jibberish ska hålla sig till gamla tråden?!
RHillblom Medlem 2007-08-07 Nya Jibberish! #5 Samma som nedanstående, blev rätt happy för en milli-sek där.
seaflowah Ny medlem 2007-08-07 Nya Jibberish! #6 det finns inget officiellt release datum när det kommer ut, är bara sitta och vänta. Punkt slut lås.
jeppenator Aktiv medlem 2007-08-07 Nya Jibberish! #7 såg nu att tråden skapades i början av år 2005.. lite dumt å dra upp den kanske?