Nya lagg

eeeeeeemil

Ny medlem
Nya lagg
Hej!

Ska köpa nya lagg för en säsong i st Anton.

Jag är 176 cm och väger runt 72. Jag har tittat på Rossignol S6 men då dessa bara finns i 174 och 186 blir jag lite fundersam!

Har ni några bra tips på någon skida som finns i bra längd. Har åkt sen barnsben om än dock inte jääättemycket puder men söker en skida för avancerade åkare. Har ett par skidor till pisten så det jag behöver är en puderskida.

Mys

Emil

Nya lagg
Tycker garanterat att du ska köpa nya skidor där nere omdu kommer ner nu i november eller tidigt dec. dels finns det mycket bra skaner från förra säsongen om du inte är allt för kräsen, dessutom är personalen kunnig och de ligger inne på rätt mkt testskidor om du vill prova.
Jennewein i Nasserin är att rekomendera jobbar två duktiga svenska killar där som mer än gärna hjälper till.
Är det en pudersida du är ute efter ska du heltklart välja den längre.

edit: flytta tråden till utrustningsforumet så ska du se att du får bättre svar...

Lycka till

Senast ändrad:
Nya lagg
Håller med soophie. Kolla utbudet där nere, om du är nere tidigt kan du scora fjolårets modeller till vrakrpis. Annars är det bara att kolla utbudet, och om du fortfarande inte hittar nåt du vill ha finns sport-conrad fortfarande kvar.

Tillbaka
Topp