nya parken i kungsberget??

jag va där i tisdags å såg bara att dem har kört lite med snökanonerna där parken ska va.. Men dem har ju iaf ett bigjump..

Ring å kolla vettja..

kan tillägga att hoppet va ganska skönt i kungsberget, fast jag skulle vilja ha ett som va lite större ändå.. Fast det va skönt då jag försökte sätta 360 på brädan, många fina krascher men snart sitter den.. polaren satte dock 360 på lagg efter typ max en veckas åkning på skidor, han har åkt lagg innan men åkte bräda ist ett par år..

hur är det? har parken öppnat eller inte ? står inte riktigt nån info på deras sida men det stog att det skulle va en tävling idag så den borde juh va öppen.. :)

Hur mycket är det i parken nu då? Jag var där i fredags och vid stängningstid hade dom fortfarande bara tre högar i form av hopp. Dom flesta utan kick. SÅ jag fattar inte hur dom har hunnit att få klart den tills idag lördag...

Jo. Men då är det ingen park. Då är det hopp... En park tänker jag på några feta hopp, lite räcken, lite mindre hopp, nån box eller liknande coh allt det där som hör till... aja.. Får väl se imorn. Tänkte dra mig dit då...

Hehe. Det ligger ju "vägg i vägg" :-) Du kör mot Kungsberg. Dvs tvärs emot sandviken. Innan kungsberg så ser du berget. Det är skylltat från Kungsberg... Är som att hitta till en stockholmare i backen...

Testade hoppen igår efter tävlingen.
Kan konstatera att det inte var några dåliga jumps dom fått ihop. Otroligt feta å sköna! Hoppas dom sköter dom nu bara...

parken skall enligt säkra källor från kidsen som fixar den, öppnas idag söndag! åk och njut..

minska mer va då för dom var ju riktigt bra i går ju. skönast hoppen på länge i kungsberget!!!

Den så kallade parken borde inte direkt kallas park. Än. Det var ju tre stora hopp på rad. Och nått räcke. Tråkigt bara att man inte klarar hopp i den storleken. Ja gtror nog man skulle klara det. Men nja, helt själv har man ingen större motivering att sätta av mot dom hoppen...

Uppskattningsvis 10-12 meter på längden. Sen får man bra höjd på dom också... Landningarna var rätt så långa, så vill man kan man flyga rätt bra...

jo. det va juh ingen "park" direkt utan det va ju 3 monsterhopp på rad :) liiiite stora kanske, men hoppet som låg utanför "parken" va riktigt skönt.... men om dom tar ner hoppen ytterst lite i storlek så kommer dom att bli klockrena, sen så skulle det va kul om dom fick upp lite fler räcken.....

Jag var i Romme i lördags och de hade två små trams hopp och ett halv stort. Som vanligt i Romme var dessa dock inte fixade och landningarna vår hårdpackat/is. Synd för formen var helt Ok.

Kul med Kungsberget, får bli nästa helg!

Har kungsberget någon ansvarig för parken, eller fixar dom bara när dom orkar? Känns lite omotiverat...

Har någon koll på backarna i Sthlm och om de har några OK Big Jumps?

jag har hört att hamarby e på G och att flottsbro jobbar på nått hopp, men vet inte säkert.

Någon som har info?

Tillbaka
Topp